Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Tegner du abonnement på Disney+ ?

#357190
Ingen tvivl om at det er tiltænkt sådan.
Jeg forstår det bare ikke, da jeg synes det ødelægger mere end det gavner.

Men tak for info, det lyder til at jeg skal holde ud og komme igennem det :)
Vil rigtigt gerne se den.
#357235
Jeg er gammel nok til at huske den oprindelige serie i 80erne, og den nye lever op til forventningerne, og jeg skal se den færdig.
#357694
Disney lader til at være i gang med (færdig?) med en opdatering af Disney+'s udseende - umiddelbart lader det dog blot til, at ikonet og loading-skærmen er nye, mens resten er kendt... Og app'en skifter stadig ikke format tilbage efter visning af materiale.

Det ændrer dog ikke på, at jeg elsker Shogun. Klart en af mine yndlingsserier fra de seneste par år.
#357812
Hvilken framerate sender Disney+ med?
Jeg har Abb med reklamer 49 kr/mdr.
Jeg har optaget (HD/2K) fx Taylor Swift koncerten, først i 30 fps og nu i 25 fps PAL og jeg synes faktisk at de 30 fps ser bedst ud!
#357813
hvilken app bruger du.?
er det smart tv eller en streaming boks?
#357814
Jeg streamer på en PC og sender dens HDMI signal ind i en anden PC *) med en HDMI til USB converter. Den anden PC optager så via OBS Studio (her kan jeg sætte frame raten uafhængigt af input). Optagelsen bliver en mp4 fil i 1920x1080 pixel og det antal fps jeg har valgt.
Resultatet bliver flot, men jeg er i tvivl om hvilken fps jeg bør bruge.
*) Det hele kan laves på én PC, men jeg får noget echo på lyden, derfor 2 PC'er.
#357816
Det kommer an på udsendelsen.

Det du beskriver der er i øvrigt pirateri…
#357820
Jeg optager på min Notebook, så jeg kan tage Disney+ med i sommerhuset. Jeg betaler stadig min abonnement. Jeg giver ikke filerne videre.
Men du vil stadig kalde det pirateri. Og sådan er det.
  • 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30