Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Annolago
#358074
Måske en ide at opdatere 2 år gamle data omkring hvad de forskellige kanaler leverer mht opløsning og bitrate. Meget af den information er ikke længere korrekt og kan få folk til at vælge fra eller til baseret på ikke korrekt data.
Af Annolago
#358080
Faktisk så var der en fejl i mit tidligere indlæg hvor jeg bad om opdatering af oversigten da data var "2 år gamle" - men efter at have kigget på listen igen er der faktisk data som stammer helt tilbage fra 2018. Suk, der er sikkert mange standarder som ikke fandtes den gang som gør listen så godt som ubrugelig. Så send en mail til samtlige og bed dem om at indsende nye data.
På forhånd tak...
Af Brixen
#358081
Annolago skrev: 11. apr 2024, 15:56 Faktisk så var der en fejl i mit tidligere indlæg hvor jeg bad om opdatering af oversigten da data var "2 år gamle" - men efter at have kigget på listen igen er der faktisk data som stammer helt tilbage fra 2018. Suk, der er sikkert mange standarder som ikke fandtes den gang som gør listen så godt som ubrugelig. Så send en mail til samtlige og bed dem om at indsende nye data.
På forhånd tak...
Hej

Gyzzo opdaterer tråden med de målinger som Flatpanels brugere poster her i tråden. Så det er os selv der skal poste nye målinger. Gyzzo har ikke vores mail-adresser.
Jeg har selv lavet nogle målinger og postet her - de kommer så med i skemaet.
Af Hanga
#358344
Hej

Min lokale antenneforening har opsagt sit mangeårige samarbejde med YouSee. Jeg er en af dem der har hængt ved kabel TV pga. kvaliteten, men ifm. at der nu skal findes en ny aftale, kommer WebTV ind i overvejelsen.

Altibox, den nye udbyder via foreningen, samt YouSee tilbyder begge den største pakke til 599 kr. Hvis jeg skal have en mellempakke med bland selv (det jeg har i dag) som kablet til YouSee's egne priser så bliver det væsentligt dyrere end det er i dag.

Hvor stor er forskellen efterhånden på kabel vs. streaming, og er der forskel på kvaliteten hos Altibox og YouSee?

Tak og god weekend derude :)
Af jkn789
#358346
ja der er stadig stor forskel på kabel og streaming, særlig tydelig ved sport,
Brugeravatar
Af Gyzzo
#358370
Jeg har faktisk løbende lavet målinger - der var dog ikke sket den helt store udvikling, da jeg sidst opdaterede skemaet for et år siden. Fik ikke opdateret skemaet herinde, selvom arbejdet var udført.

Jeg vil dog gerne opdatere skemaet med aktuelle bitrater for de tjenester, som jeg har adgang til.
  • 1
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48