Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af jkn789
#356439
Ifølge lyd og billede komme Napoleon som en mini serie på 4 timer senere på året på Apple +, lidt spændt på om de både har planer om at vise biograffilmen også.
Af Flemming Larsen
#356455
The Marvels er lige pludselig dukket op i iTunes i Vision og Atmos.
149.- Hos Apple og 189.- hos SF Anytime/Blockbuster. De er jo vanvittige hos SF Anytime/Blockbuster. Og det er da en underlig film i min verden.
Af steadi
#356456
jkn789 skrev: 16. jan 2024, 20:54 Ifølge lyd og billede komme Napoleon som en mini serie på 4 timer senere på året på Apple +, lidt spændt på om de både har planer om at vise biograffilmen også.
Ridley Scott har udtalt, at han allerede har et directors cut af Napoleon på over 4 timer klar og, at den ville lande på ATV+ - men intet om, at det skulle være som tv-serie.

Ifølge Flatpanels bedste bud, så burde filmen lande på ATV+ engang i midten af februar (hvis Killers of the Flower Moon benyttes som indikator).
Af jkn789
#356468
lyd og billede skriver i deres anmeldelse af Napoleon, at der vil komme en mini serie på 4 timer, men om det er en directors cut som en lang film, eller som mini serie på 4 timer er vel lige meget. Men de anbefaler at vente på den 4 timers udgave. Fordi et af deres kritik punkter er at biograf filmen springer for hurtigt frem og hopper i tidslinjen.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#357102
Som altid stor tak til Flemming for de mange input undervejs.

Oversigt: Film i 4K HDR og Atmos på Apple TV (iTunes)

Nu i 4K/HDR:
Wonka
Bastarden
Napoleon
Asteroid City
Saw X
Wish
The Marvels
The Hunger Games: The Ballad of Songbirds & Snakes
Trolls Band Together
Five Nights at Freddy's
Killers of the Flower Moon
The Last Voyage of the Demeter
The Fugitive (Flygtningen)
The Lovely Bones (2009)
Scrooged (1988)
School Daze (1988)
Gæt hvem der kommer til middag (1967)
Staying Alive (1983)
The Longest Yard (1974)
Sense and Sensibility (1995)
Retribution
Crossroads (2002)
Strays
Ruby Gillman Teenage Kraken
Book Club: The Next Chapter
Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem
Inside
Canceled
Blue Beetle
My Big Fat Greek Wedding 3
Golda
Theater Camp
Fast Charlie
The Bricklayer
Thanksgiving
The Marsh King's Daughter
Strange Way of Life
Justice League: Crisis on Infinite Earths Part 1
The Riot (Sulis)
Af Flemming Larsen
#357477
The Abyss, True Lies og Avatar filmene: Kommer der nogensinde nogen af dem, på VOD-tjenester i 4K Dolby Vision og Dolby Atmos i Danmark?
Af brea-ker
#357559
Jeg tror godt at vi kan skyde en pil langt efter rettelse i danske undertekster har enkelte film med lidt tydelige fejl i undertekster, men også manglende IMAX scener i bla. The Dark Knight filmen. Jeg snakkede med Apple support og det er noget som de får tilsendt fra filmselskaberne som de ikke kan gå ind og rette i desværre.

Derimod manglende danske undertekster kan de godt tilføje der er en del film som mangler synes jeg og tror at de bare har været sløset med det, hun sagde og det var faktisk min ide at hvis nok folk klagede over det så vil de nok også tilføje dem med tiden og få det fikset.
Af Fidoble
#357568
Hvordan får du fat i Apple support i forbindelse med film?
Der er et par film jeg har i søgelyset, men de mangler begge undertekster.
Af brea-ker
#357581
Jeg ringede bare til deres dk kundeservice da jeg stod med et andet problem angående betaling hvorefter jeg spurgte dem om dk tekster, men ved faktisk ikke hvordan man klager glemte at spørge om det.
Af brea-ker
#357586
Snakkede lige med dem igen, du kan klage inde på hjemmesiden feedback.apple.com og så derinde vælger du under services ikonet Itunes. Det er mennesker som gennemgår svarene derinde og ikke bare en computer.
Af brea-ker
#357587
Her er dem jeg klagede over som der mangler dk tekster hvis det er, håber at der måske er andre der har samme film smag og som også klager måske det hjælper :)

Goodfellas (1990), Stargate (1994), 8 mile (2002), E.T 1982 (4K HDR edition) Waterworld (1995), Bloodsport (1988), Tremors (1990), Blade 2 (2002), The Land before time (1988), The Crow (1994), Dark angel (1990), Kickboxer (1989)
Af Fidoble
#357588
brea-ker skrev: 21. mar 2024, 08:32 Her er dem jeg klagede over som der mangler dk tekster hvis det er, håber at der måske er andre der har samme film smag og som også klager måske det hjælper :)

Goodfellas (1990), Stargate (1994), 8 mile (2002), E.T 1982 (4K HDR edition) Waterworld (1995), Bloodsport (1988), Tremors (1990), Blade 2 (2002), The Land before time (1988), The Crow (1994), Dark angel (1990), Kickboxer (1989)
Tak for det. Tror lige jeg går ind og "klager", så kan det være det kan hjælpe processen i gang hvis vi er flere der gør det
  • 1
  • 63
  • 64
  • 65
  • 66
  • 67
  • 69