Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Brixen
#274514
Torben Rasmussen skrev: Så vidt jeg husker har man ikke returret på filmkøb i iTunes, så du kan lige så godt sætte den på repeat derhjemme med det samme. Jeg tror ikke du skal lade din datter se den alt for ofte, hvis hun skal vokse op og blive nogenlunde normal.
Jo, jeg har da fået refunderet filmkøb. Bl.a. The green mile, da der ikke var danske undertekster. Jeg kan ikke huske om jeg skulle skrive begrundelse.
Af dannisther
#274550
JanTheMan skrev:Der er også film i 4K som ikke lever op til formatet på nogen måde, jeg undersøger altid om filmen er i ægte 4K og ikke bare en dårlig opskalering, for jeg har set film med betegnelse 4K som var virkelig dårlig, der er jo reelt fri spil til at kalde film 4K.

Så mit råd er, at undersøge filmen inden køb, Itunes er heller ikke ægte 4K, og lydsporet er også dårligere, men er indtil nu det bedste bud ved streamingtjeneste.

Jeg vil helst købe 4K film på skiver, men udbuddet er ikke særlig stort.
Kig på Amazon.co.uk
Der er faktisk et rigtigt stort udvalg, til fornuftige priser, bundle tilbud, og hurtig levering.
Jeg har bestilt siiiiindssygt mange 4K film derfra , med stor succes.
Brugeravatar
Af Pede8000
#274663
Hej Alle!

Med det fornyede fokus på lyd her på flatpanels, tænkte jeg at vi også kunne dele vores oplevelser med lyd på iTunes.

Ca 75% af de film jeg køber i øjeblikket er fra iTunes og nogen er i bedre kvalitet end andre, både på billedesiden og på lyddelen.

En af de gode oplevelser, er faktisk Hobitten trilogien, rigtigt godt lydmix, både i actiontunge scener og i mere stille scener, hvor det er ambient. (regn, fugle, osv osv.)

Har I nogen favoritter? Noget I kan anbefale?

Peter (som lige har fået genetableret 5.1)
Af DanielPT
#274721
Hvad kan man regne med film koster?

169 kr?

79 kr?

Eller er det kun gamle film som er billige? :)
Af bromberg
#274723
Der er meget blandede tilbud på storen så det er ikke kun gamle film der fåes til gode priser.
Jeg fik eks Batman trilogien i 4k og Dolby vision for 150-160kr.
Har set flere nyere film til 49kr mener jeg det er
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#274797
iTunes kører pt. tilbud på nyere udgivelser til 59 kr (køb). Det er ikke udelukkende titler i 4K HDR, men der er en del iblandt.

Bl.a. Transformers: The Last Knight, Arrival, Passengers, Baby Driver, Spiderman: Homecoming, The Disaster Artist, Life m.fl.
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 69