Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af 22X2
#213215
Hvordan er kvaliteten på Viaplay Sport? Er det HD?

Jeg er tilfreds hvis det er kvalitet der kan matche Eurosport Player.

Kan jeg abonnere på den norske Viaplay Sport (174 DKK) fra Danmark? I DK koster det 229 DKK.

Hvor stabil er Viaplay Sport?
Af svbg1979
#213217
Umiddelbart vil jeg sige ja til dette.

Jeg har lige prøvet, at logge ind på viaplay.no via en norsk VPN-forbindelse og det virker fint.

Kan se alt det norske indhold, deres sport samt de norske live-stream af de norske udgaver af TV3-kanalerne.

Så det du skal gøre er, at være koblet op på en norsk VPN-forbindelse når du opretter dig på viaplay.no.

Om de så accepterer et dansk kreditkort ved jeg ikke, men du kan jo altid oprette dig med en gratis prøvemåned, så kan du se om de accepterer et dansk kreditkort.

Gør de dét, kan du opgraderer din pakke til sport-pakken med det samme mens du er opkoblet på VPN-forbindelsen.

Når du så vil se den danske Viaplay er det bare at gå ind på viaplay.dk.

http://www.cyberghostvpn.com/en kan du gratis downloade deres VPN-client til computeren og derigennem gratis oprette forbindelse via deres norske VPN.

Jeg abonnerer selv på deres VPN-tjeneste, så kan kun sige god for dem.
Af 22X2
#213237
Jeg abonnerer gerne på Viaplay Sport hvis det er stabilt og i OK kvalitet. Hvis jeg skal give 174 DKK for det skal kvaliteten matche Eurosport Player. Eurosport Player er ikke den bedste kvalitet, men man får heller ikke ondt i øjnene af at se på det på et TV.

Jeg har lige nu YouSee bland-selv fuldpakken (39 kanaler) til 429 kr. Der har jeg al sport undtagen MotoGP. Jeg kunne godt tænke mig at se MotoGP.

Derfor tænker jeg på at få det på en af disse måder.

YouSee Grundpakke (133 kr) + TV3+ (50 kr) + Viaplay Sport (174 kr) + Eurosport Player UK (42 kr) = 399 kr om måneden

eller

YouSee bland-selv 20 kanaler (363 kr) + Eurosport Player UK (42 kr) = 405 kr.

Jeg har brug for TV3+ selvom at jeg har Viaplay, fordi jeg ikke er sikker på stabiliteten af deres streams ved Formel 1 og UEFA Champions League. Eurosport viser ikke MotoGP i DK eller UK, men jeg kan med SmartDNS eller VPN åbne Eurosport DE. Den har alle MotoGP events.

Hvad er bedst, pakken for 399 eller 405?