Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#189390
Hej folkens.

Jeg ved ikke, om I allerede er klar over det her på forummet, men jeg ville bare lig ebringe en nyhedsopdatering om, at Viaplays streamingtjeneste ophører på Samsungs 2010 TV fra d. 12/8.

Jeg synes personligt det er meget ærgerligt, eftersom jeg selv har et sådant tv.. Jeg forstår heller ikke helt prioriteringen, fordi jeg er da i al fald et eksempel på en kunde de vil miste, bare fordi de ikke lige vil bruge lidt tid på at opdatere platformen også til 2010-modeller.

Læs mere her: http://viaplay.dk/samsung10
Af Pedellen208
#193508
- Hvorfor undrer det mig slet ikke mon? - Jeg synes godt nok at Samsung er nogle Pengegriske Plattenslagere af HØJESTE Rang!

Først er det Netflix der lige skal sælges en hel masse nye fjernsyn på, VIL DE NU GENTAGE SUCCESSEN med Viaplay, så synes jeg godt nok at der er nogen der burde råbe vagt i gevær før orginastionen skyder sig selv så nederdrægtigt i foden - og begynder at klage over det gør ondt bagefter!!!

Jeg er glad for at jeg blødte 800 kr for min WD TV Live! - den lille boks kan meget, trods sin størrelse.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#193615
Jeg har forsøgt at få en forklaring fra Viaplay på, hvorfor dette sker. Det virker meget underligt at ligefrem udfase app'en. De kunne jo blot lade den forblive uopdateret eller lignende.
#193617
inden folk går for meget i selvsving og skriver hadebreve til nationens brevkasse, så husk at samsung var en af de eneste producenter som gjorde en indsats for at få deres D-modeller til at kunne levere netflix/viaplay. Alle andre producenter gjorde NADA det år. (Det må jo så bare være 2011 modeller?)
#193701
Kronholm skrev:- inden folk går for meget i selvsving og skriver hadebreve til nationens brevkasse, så husk at samsung var en af de eneste producenter som gjorde en indsats for at få deres D-modeller til at kunne levere netflix/viaplay. Alle andre producenter gjorde NADA det år. (Det må jo så bare være 2011 modeller?)
- Ja de gjorde i det mindste en Halvhjertet indsats det er rigtigt, men de r........ (bagdelsløber) stadig deres kunder med at sælge produkter der er så SMART og fancy at det kan det hele, og så kan det kun lige indtil storebroren eller Luksus-modellen kommer - OG DEN HOLDER BARE IKKE!

Enten så gør man HELT - eller så gør man SLET IKKE - man gør ikke MÅSKE (Som Mr Miyagi sagde til Daniel i Karate Kid i 1984)
#193714
Pedellen208 skrev: - Ja de gjorde i det mindste en Halvhjertet indsats det er rigtigt, men de r........ (bagdelsløber) stadig deres kunder med at sælge produkter der er så SMART og fancy at det kan det hele, og så kan det kun lige indtil storebroren eller Luksus-modellen kommer - OG DEN HOLDER BARE IKKE!

Enten så gør man HELT - eller så gør man SLET IKKE - man gør ikke MÅSKE (Som Mr Miyagi sagde til Daniel i Karate Kid i 1984)
Amen! Denne kritik med at gøre noget halvt frem for bare at afholde sig fra at udbyde produktet er i øvrigt en kritik som fint kan tilskrives Viaplay.

Jeg personligt rodede mig primært ind i Viaplay fordi de både live streamer premier league og champions league OG fordi de har en app til Samsung TV. "Det halve" består først og fremmest i, at jeg aldrig har oplevet en champions league kamp, der blev streamet problemfrit. Dernæst består det halve i, at HD på ingen måde gør sig gældende ved live stream på samsung tv app'en, som de ellers gør sig så gode til at reklamere med. Samtidig udbyder de som det er nævnt tidligere i denne tråd ikke engang HD-materiale generelt på Samsung TV - appen... Oh..my...God..

Den app kunne nærmest ikke være udviklet mere halvt. Derfor, - lad være med at tilbyde en app på samsung tv, når det får kunder til at tegne abonnement men efterlader dem slemt skuffede. Altså, gør heller ingenting end at gøre noget halvt - Som Mr Miyagi siger..
#200206
Som jeg skrev i indlæget jeg linkede til, så ser den desværre ikke ud til at virke. Når man starter den forsøger den at forbinde til Viaplays servere men det lykkes ikke. Så jeg ville høre om andre har haft succes med at få den til at virke. Jeg synes også iconet ser anderledes ud end det gjorde inden appen blev fjernet.

Men uanset hvad er det spøjst at appen pludselig bliver installeret automatisk igen.
IMG_1266.JPG
IMG_1266.JPG (352.43 KiB) Vist 4208 gange
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#200208
Okay ja, så er det jo lige fedt. Jeg havde ikke lige fået læst din anden debattråd.

Jeg har desværre ikke lige adgang til en 2010 model, som jeg kan prøve på, men hvad med trådstarter? :)