10. jan 2013, 16:16
#179769
Her er 2 af Yousee´s svar på facebook, de mener det er noget Netflix har opfundet, men mærkeligt at nogen yousee brugere og hele TDC koncernen har indgået aftale med Netflix:
Hej alle
Vi er pt. ved at undersøgen sagen nærmere - der er dog umiddelbart ikke noget der indikerer, at Super HD er anderledes end full HD, som vi understøtter.
Den test der kører på Netflix, ser ud til blot at lave en test af den pågældende kundes hastighed for at se om denne kan fungere med Super HD/Full HD.
Vi vender tilbage med et mere fyldestgørende svar.
Hej
Det lader til, at Super HD er et begreb som Netflix har "opfundet" for deres ny streamingkvalitet. Der er derfor ikke tale om en service som vi, YouSee, kan levere.
Det kan dog være at din internetforbindelse ikke lever op til de krav som tjenesten stiller, og at du af den årsag får at vide, at din forbindelse ikke understøtter Super HD. Du kan evt. prøve at tage en almindelig hastighedstest på yousee.dk/hastighedstest.
Hej alle
Vi er pt. ved at undersøgen sagen nærmere - der er dog umiddelbart ikke noget der indikerer, at Super HD er anderledes end full HD, som vi understøtter.
Den test der kører på Netflix, ser ud til blot at lave en test af den pågældende kundes hastighed for at se om denne kan fungere med Super HD/Full HD.
Vi vender tilbage med et mere fyldestgørende svar.
Hej
Det lader til, at Super HD er et begreb som Netflix har "opfundet" for deres ny streamingkvalitet. Der er derfor ikke tale om en service som vi, YouSee, kan levere.
Det kan dog være at din internetforbindelse ikke lever op til de krav som tjenesten stiller, og at du af den årsag får at vide, at din forbindelse ikke understøtter Super HD. Du kan evt. prøve at tage en almindelig hastighedstest på yousee.dk/hastighedstest.