Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af steen6400
#179725
Stofa gør ikke, er testet.
Brugeravatar
Af KristofferA
#179744
Hmm. Mon ikke også det kommer her så...
Anyway i det interview der på recordere nævner repræsentanten for Netflix at Apple TV 3 lige skal opdateres før man kan få glæde af det.
Af Wamsler
#179750
Fatter det ikke....jeg har TDC 20 mbit og den siger at det ikke understøtter?? anyone??
Af janbau
#179756
nrgifibernet.dk ( NRGi ) her har vi det .
Af evilguy
#179757
Ingen Super Hd på YouSee ved mig i går aftes i vestjylland.
Brugeravatar
Af edinger
#179758
Man vælger altså betegnelsen *SUPER* HD for angivelse af en kvalitet, som sikkert nok er bedre end den hidtidige Netflix-kvalitet, men som endnu ikke er på niveau med den kvalitet, som opnås ved afspilning af en blu-ray film – blot kaldet *HD* ?
Af T_skaaning
#179762
edinger skrev:Man vælger altså betegnelsen *SUPER* HD for angivelse af en kvalitet, som sikkert nok er bedre end den hidtidige Netflix-kvalitet, men som endnu ikke er på niveau med den kvalitet, som opnås ved afspilning af en blu-ray film – blot kaldet *HD* ?
Haha, lige netop :D.

Det er dog positivt at den tekniske kvalitet af streamingtjenester forbedrer sig, og Netflix synes at være en aktør, der kan gøre det i hurtigere tempo.. Tænk hvis vi ikke havde fået Netflix og fortsat kun havde viaplay tv2 play og whatnot.. Så ville vi da vist aldrig komme videre.

Men ja, mulighed for 6 mb/s streaming med SUPER HD. Der er stadig lang vej til Blurays ca 40 mb/s...
Af evilguy
#179764
T_skaaning skrev: Haha, lige netop :D.

Det er dog positivt at den tekniske kvalitet af streamingtjenester forbedrer sig, og Netflix synes at være en aktør, der kan gøre det i hurtigere tempo.. Tænk hvis vi ikke havde fået Netflix og fortsat kun havde viaplay tv2 play og whatnot.. Så ville vi da vist aldrig komme videre.

Men ja, mulighed for 6 mb/s streaming med SUPER HD. Der er stadig lang vej til Blurays ca 40 mb/s...
Tak fordi du mindede mig om, hvor SKRÆKKELIG ELENDIG kvalitet Viaplay har... Nu kan jeg sidde og krumme tæer resten af dagen :-(