Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Riverdunk
#179303
Kære FLATPANEL brugere,
Jeg har et Samsung 3D TV fra august 2011 (PS64D8005), hvor jeg kører med firmware 1015.
Jeg vil gerne have NETFLEX app. i min SMART HUB, derfor har jeg skrevet til Samsung, hvorefter de gav mig et link til Firmware version 1024.1.
Jeg har lagt softwaren på en USB, men når jeg installerer genstarter TV’et efter 3 procent og fortæller mig derefter at installeringen ikke var foretaget.
Hvis jeg forsøger at opdatere firmwaren ONLINE, siger den bare, at ingen opdatering er tilgængelig!!
Samsung siger at jeg skal sende mit TV til service, men jeg vil nødigt undvære det i så lang tid!! :(
Er der nogen der har haft lignende problemer og muligvis kan komme med en løsning uden at sende til service??
Af Wamsler
#179304
Hej

Har samme tv dog købt i 2012, og her opdaterede tv'et selv ved opstart måske det allerede har den nye FW - kan jeg kigge på når jeg kommer hjem, men hvor kan man se FW versionen ??.

Synes iøvrigt at det er et sindsygt fedt tv....til prisen 8)
Af Riverdunk
#179307
Hej Wamsler, ja dejligt TV!!
Man finder sin FW version ved at gå i MENU og SUPPORT!! :)
Af Wamsler
#179338
Så fik jeg kigger. Mit d8005 kører med 1025. Fik mit tv leveret lige inden jul. Måske det er noget andet indmad. Iforhold til tidligere producerede.?
Af polski12
#179340
Prøv pakke den ud den fil du har hentet derefter installere den ellers prøv med en anden usb nøgle....
Af Chaui
#179343
Samsung prøver jo gerne og fixe det på stedet, via Samsung Prestige service. Så det kunne jo være en mulighed, og i så fald tager han Tv'et med og du venter et par uger.
Af Riverdunk
#179370
Hej Polski12, jeg fulgte dit råd mht. til en anden USB nøgle, og det lykkedes!!!! :) :) :)
TAKKER for det gode RÅD!!
Af Badedyret
#194491
Hej

Håber på lidt hjælp via den her tråd, jeg har et Samsung PS64D8005 tv og vil
gerne have netflix på den.
Men kan ikke finde netflix appen på den og kan heller ikke opdatere firmware
jeg har 001016 og kan ikke få den til at finde en nyrere opdatering.
Nogen der kan hjælpe mig :s
Info har prøvet at opdatere både via internettet (kabel ) og usb stick

Hilsen Jan
Af Badedyret
#194495
Hej Kronholm

Tusind tak (B nu er den ved at opdatere, havde ellers prøvet alt
forskellige usb nøgler og indgange og hente fra forskellige pc,er.
Så nu vil jeg så se om netflix osse kommer.

Hilsen Jan