20. nov 2012, 16:59
#177111
Hej Sten
Har netop talt med Samsung igen og de erkender der er et problem, de arbejder på sagen man kan ikke sige hvornår de forventer det løst.
Spurgte om de skulle bruge beta testere, men det var ikke nødvendigt vi var ikke de eneste med problemet.
Det er jo dejligt at høre de arbejder på det, men træls ikke at vide hvornår det er løst.....
Spurgte om man blev adviseret når det var løst, det kunne de ikke vi skal selv holde øje med opdateringerne på deres hjemmeside...
ØV mit Netflix udløber snart .....
Har netop talt med Samsung igen og de erkender der er et problem, de arbejder på sagen man kan ikke sige hvornår de forventer det løst.
Spurgte om de skulle bruge beta testere, men det var ikke nødvendigt vi var ikke de eneste med problemet.
Det er jo dejligt at høre de arbejder på det, men træls ikke at vide hvornår det er løst.....
Spurgte om man blev adviseret når det var løst, det kunne de ikke vi skal selv holde øje med opdateringerne på deres hjemmeside...
ØV mit Netflix udløber snart .....