Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#175203
hej er helt ny herinde jeg har en af de her 2011 modeller men har sat mit tv op med un-blok.us oprettet en us ´netflix konto og appen er på mit tv, har aktiveret tv via netflix med den kode.. men når jeg starter netflix op på tv så starter det godt nok op, men der står "no video in list" på tvet,
er kommet ind på netflix via tv men er ikke nogen film ? har snart prøvet alt via de tråde jeg har læst nogen der kan hjælpe plz ,
hulu og amazon m.m virker fint men bare ik netflix

på forhånd tak for hjælpen
Af Nikolai Nord
#175289
Hej

Jeg har præcist samme tv og vil høre om du vil fortælle hvordan du fik sat dit tv op, eventuelt et link. Har selv kæmpet en del for at få det til at virke. På dit spørgsmål mener jeg at have læst, at du skal vælge filmen via en browser og at filmen automatisk vil blive streamet til dig når du vælger netflix kanalen på dit tv. Fjollet at Sony ikke bare frigiver netflix i DK ;;)
Af orm08
#175295
Lodberg33, jeg har et 46EX721 og her virker det perfekt med unblock-us.
Har du husket at tage strømmen helt i 10 sek, det er ikke nok blot at slukke TV ?

Nikolai nord, check www.apple-tv.dk eller søg på google efter: Netflix Danmark unblock-us :D
Af Nikolai Nord
#175302
orm08 skrev:Lodberg33, jeg har et 46EX721 og her virker det perfekt med unblock-us.
Har du husket at tage strømmen helt i 10 sek, det er ikke nok blot at slukke TV ?

Nikolai nord, check www.apple-tv.dk eller søg på google efter: Netflix Danmark unblock-us :D
Har skam forsøgt med google og unblock-us men fik ikke netflix på som valgmulighed. Har nu opdateret firmwaren manuelt og kan se netflix uden unblock-us :D
Af Tuborgmann
#175325
Havde i App'en på jeres TV i forvejen? Jeg har selv et 46ex723 og har ikke Netflix app'en.
Af orm08
#175335
Tuborgmann skrev:Havde i App'en på jeres TV i forvejen? Jeg har selv et 46ex723 og har ikke Netflix app'en.
Netflix appen kommer først når man indsætter unblock-us dns i netværks opsætningen, og tager strømmen 100%, når man sætter strøm til igen og starter TV vil TV'et tro at det står i USA, så skat internet indhold blot opdateres og så er Netflix app'en der.
Af Tuborgmann
#175346
Ja så dukkede App'en ganske rigtigt op. Nu er jeg så rendt ind i et andet problem, TV'et failer når man tjekker forbindelse. Har prøvet både gennem router(også sat op med unblock dns) og stikket direkte i tv'et. Er der noget ud over de 2 DNS'er man skal ændre?
Af orm08
#175350
Tuborgmann skrev:Ja så dukkede App'en ganske rigtigt op. Nu er jeg så rendt ind i et andet problem, TV'et failer når man tjekker forbindelse. Har prøvet både gennem router(også sat op med unblock dns) og stikket direkte i tv'et. Er der noget ud over de 2 DNS'er man skal ændre?
Jeg ville ikke sætte det op i router, da al din internet trafik dermed vil gå gennem unblock-us servere - det har jeg for meget paranoia til at gøre.....

Sæt din netværksforbindelse manuelt op i TV. Jeg kører via kabel, og via Wifi på et andet Sony TV (32ex40B), og begge metoder fungerer.

Tildel en fast IP adresse (ex: 192.168.4.66)
Subnet: 255.2555.255.0
Gateway: 192.168.4.1 (adressen på din router)
primær DNS: 109.123.80.171
sekundær DNS: 62.75.155.146
Proxy: Nej

Mit ip segment er 192.168.4.1-255, men kan sagtens være et andet som 192.168.1.1-255.

Jeg havde tidligere problemer med mit Sony 32EX40B hvis den faste IP haver over 200 (ex: 192.168.4.205) - hvorfor har jeg ingen anelse om, og ved ikke om det stadigt er et problem - nok en bug i Sony firmware.
Af Tuborgmann
#175358
Går ud fra jeg stadig skal bruge de 2 DNS'er fra unblock-us? [/quote] i tv'ets opsætning altså.
Af orm08
#175359
Tuborgmann skrev:Går ud fra jeg stadig skal bruge de 2 DNS'er fra unblock-us? itv'ets opsætning altså.
Ja, det er vigtigt, da det er dem der får TVet tilmat tro det står i USA
Af Tuborgmann
#175361
orm08 skrev:
Tuborgmann skrev:Går ud fra jeg stadig skal bruge de 2 DNS'er fra unblock-us? itv'ets opsætning altså.
Ja, det er vigtigt, da det er dem der får TVet tilmat tro det står i USA
:D der var den. Jeg siger mange tak.
Af orm08
#175362
Tuborgmann skrev: :D der var den. Jeg siger mange tak.
Det var så lidt :D
#175427
lodberg33 skrev:hej er helt ny herinde jeg har en af de her 2011 modeller men har sat mit tv op med un-blok.us oprettet en us ´netflix konto og appen er på mit tv, har aktiveret tv via netflix med den kode.. men når jeg starter netflix op på tv så starter det godt nok op, men der står "no video in list" på tvet,
er kommet ind på netflix via tv men er ikke nogen film ? har snart prøvet alt via de tråde jeg har læst nogen der kan hjælpe plz ,
hulu og amazon m.m virker fint men bare ik netflix

på forhånd tak for hjælpen
hej Lodberg33, fik du nogensinde hul igennem? Jeg har lavet samme med mit 40NX723, fik app'en frem - men "No video in list".
På forhånd tak,
Lars
Af lodberg33
#175457
hej igen og tak for svar. men tror snart jeg opgiver har. ingen problemer. med at få app frem men den bliver ved med at skrive no video in list så desværre ikke Lars men hvis du finder en løsning må du meget gerne skrive mvh