Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#358261
Jeg tjekkede afsnit 8 på en anden måde, og det så perfekt ud !:(

Jeg skulle så også se aftenens film fra Amazon på en anden måde, og det lignede lort på præcis samme måde som Fallout ved streaming :s

Så prøvede jeg at streame samme film i stedet, og det så perfekt ud! :s :s :s

Hvad fanden har de gang i?! ;;) ;;) ;;)
#358266
Som jeg kunne se via andre metoder er det tydeligvis heller ikke alle der har fået serveret samme omgang lort som jeg gjorde. Det er umuligt umiddelbart at hitte ud af hvorfor der bliver gjort forskel...

Jeg så i øvrigt første afsnit af Shogun i aftes, og det så umiddelbart ud som det skulle. Ingen komprimeringsproblemer her. Hjørnerne der mangler fokus er tydeligvis, som nævnt, et valg.
#358287
Naiera skrev: 22. apr 2024, 01:10 Jeg tjekkede afsnit 8 på en anden måde, og det så perfekt ud !:(

Jeg skulle så også se aftenens film fra Amazon på en anden måde, og det lignede lort på præcis samme måde som Fallout ved streaming :s

Så prøvede jeg at streame samme film i stedet, og det så perfekt ud! :s :s :s

Hvad fanden har de gang i?! ;;) ;;) ;;)
Hvad ligger i den black-box du kalder "på en anden måde"? Jeg bliver ikke klogere af dit indlæg (kom igen til at "takke for et indlæg", hvilket var en fejl - clumsy :) )
#358294
Hentet mindre lovligt et andet sted.
#358326
Know what I mean? Know what I mean? ;)