Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af 4panel
#357886
Hej

Jeg har et daisy chain setup med 4 Lg skærme, som jeg gerne ville kunne caste til med med et Apple TV.

Dette virker ikke, da billedet ikke bliver sendt videre fra den første skærm og jeg har fået fortalt, at det er en copyright ordning, der gør at man ikke kan caste til Apple TV/Chromecast med et daisy chain setup.

Så spørgsmålet er - er der noget at gøre ved dette? Findes der evt noget man kan sætte imellem Apple TV og skærmen, der ændrer signalet, så det kan fungere med daisy chain.
Jeg er med på at det er sådan her, grundet copyright, men jeg vil kun komme til at bruge løsningen til at vise egen produceret materiale ved forskellige præsentationer, hvorfor jeg virkelig gerne ville kunne gå omkring denne begrænsning.
Af Annolago
#357902
Du kan finde HDMI distributors som tillader at man eksempelvis har 1 ind til 4 ud.
Ved at Amazon har flere modeller. Kan dog ikke garantere Copyright issue, men så vidt jeg husker benytter de kun information fra udgang 1 så Apple TV burde ikke kunne se det men der er sket en del med HDMI copyright så ?? I alle fald kan man returnere til Amazon hvis det ikke virker så burde være relativt let at teste.
Men hvorfor vil du have det på 4 skærme... ? 4 værelser?