Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#354304
Rasmus Larsen skrev: 6. okt 2023, 07:07 Alocdk: Jeg samler sammen og giver også din melding videre til DR.
Super. De andre streaming apps kan jo godt finde ud af at håndtere en form for offline tilstand. I de fleste tilfælde står der bare en besked om at der ikke er nogen internetforbindelse. Det går app'sne dog ikke i panik over og logger ud af den grund.
#354306
Jeg har endnu ikke gidet at logge ind eller det der ligner og jeg ser film og serier helt uden problemer via min ATV boks og med alle jeres snak så er jeg ikke sikker på at jeg vil forsøge at logge ind men bare forsætte med at se som jeg plejer
#354739
Har lige logget ind på vores ATV4, og set en enkelt udsendelse.
Slukkede og spiste aftensmad, og her to timer efter, startede jeg DR app, og så er jeg igen blevet logget ud, så det virker åbenbart stadigvæk ikke😡
#354747
Mystisk idag virkede det så IKKE
🙄
Efterskrift
Men kunne kaste fra min mobil hvor appen også er installeret.
Men kan huske at der har været dage hvor jeg ikke kunne gøre det og så skulle logge ind via tv/hjemmeside/kode-bøvlet
#354762
Jeg har været logget ind i et par uger nu, og er ikke blevet logget ud på noget tidspunkt..
#354771
Loggede ind igen igen i går, og i dag er jeg igen blevet logget ud.
Jeg har dog lagt mærke til noget.
Da jeg startede DR appen, fortsatte den med at afspille sidst sete udsendelses lyd, mens jeg bladrede rundt i menuen, altså uden nogen video afspilling, lidt som om den har startet en ekstra udgave af DR appen, og udgaven fra dagen før stadigvæk kører i baggrunden.
Det samme skete igår da jeg blev logget ud.
#355154
Jeg blev også logget ud her forleden. Som Johnjohn også nævner sker der bare ikke med andre streaming apps. Hvad enten vi taler Netflix, Viaplay, HBO MAX, Discovery+ eller TV2 Play. Det er da spøjst at DR som den eneste spiller har så svært ved at håndtere så basal en feature som det er at lade brugeren forblive logget ind indtil de selv vælger at logge ud.