Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#353417
Hvad sker der lige for DRTV?

Efter at de har ændret noget i deres login bliver jeg hele tiden logget ud. Og det gælder alle mine (Apple) enheder,

Er der nogen der har en løsning på dette.
Er møg irriterende.
#353425
Har desværre ikke en løsning. Men jeg oplever det også konstant på ATV, iPad, iPhone og Mac (browser).
Indtil i dag har det “bare” været en gang om dagen, men i dag er det ca 30 minutter det holder.

Jeg har prøvet at reinstallere apps og fjerne alle registrerede enheder men lige lidt hjælper det.

Den eneste enhed der står som registreret enhed er ATV. Ipad og iPhone dukker ikke op på listen.
#353567
Mit Sony TV med Android TV har det med at vise "Ingen internetforbindelse" i ~5 sekunder efter jeg har tændt det fra standby.

Hvis jeg åbner DRTV app'en inden der er opnået forbindelse til internettet, logger den mig ud med det samme og jeg skal logge ind igen.

Hvis jeg venter til efter der er opnået forbindelse, så er der ingen problemer.

Det er lidt spøjst at samtlige andre streaming tjenester sagtens kan finde ud af at håndtere en form for offline mode, mens DRTV straks går helt i panik og logger en ud så snart der ingen forbindelse er.

I det mindste virker login nu i modsætning til før de gik over til deres nye login system. Der nægtede DRTV konsekvent at gemme login på mit Android TV og jeg har derfor i et halvt års tid kun castet DRTV. Det er rart at se at de forsøger at få det til at fungere bedre, men det halt stadig bagefter de andre spillere på markedet.

Og hvorfor kan jeg ikke bare scanne en QR kode på skærmen, når jeg skal logge ind?!
#354271
Generelt set så har det kørt fint for mig siden slut august.

Der har dog været perioder undervejs, hvor jeg blev logget ud hver anden dag. Senest i sidste uge.

Men i denne uge er der ingen problemer.
#354297
Rasmus Larsen skrev: 4. okt 2023, 09:16 Jeg har fået en foreløbig melding fra DR, der går på, at de i første uge efter det nye login-system havde en fejl, der loggede brugere ud.

Oplever I stadig problemer med, at DRTV appen logger jer ud løbende?
Ja, jeg oplever stadig samme problem jeg hele tiden har haft. Hvis jeg åbner DRTV appen mens TV’et er offline så vil appen være logget ud næste gang jeg åbner den. Har netop testet det 3 gange her til aften for at være helt sikker.