Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#357537
Nu er jeg blevet logget ud 10 gange siden sidste indlæg, og nu igen efter at have opdateret til nyeste software på ATV4K!
så nu vil jeg gerne høre om flatpanels stadig er i dialog med DR om Problemet, ellers er det jo lige meget med at skrive det i tråden!
Så er der noget nyt er der nogen udvikling i gang eller hvad ?
#357538
Johnjohn skrev: 18. mar 2024, 09:22 Nu er jeg blevet logget ud 10 gange siden sidste indlæg, og nu igen efter at have opdateret til nyeste software på ATV4K!
Hvorfor overhovedet blive ved med at logge ind - når det virker lige så godt uden login?
#357543
LarsCJ skrev: 18. mar 2024, 09:52
Johnjohn skrev: 18. mar 2024, 09:22 Nu er jeg blevet logget ud 10 gange siden sidste indlæg, og nu igen efter at have opdateret til nyeste software på ATV4K!
Hvorfor overhovedet blive ved med at logge ind - når det virker lige så godt uden login?
Fordi så synkronisere den ikke hvad du har set på tværs af enheder. Det er måske ikke vigtigt for dig, men jeg kan personligt godt lide at der er styr på hvad jeg har set og ikke set og jeg bruger meget den funktion med at nye afsnit af de ting jeg følger automatisk popper op i "Se videre".
#357548
ja præcis Alocdk, og så bliver det jo snart obligatorisk at være logget ind, som jeg forstår det, og når andre apps ikke logger en ud, så skulle det også virke på ATV4K! desuden er det noget vi alle betaler for!
#357554
alocdk skrev: 18. mar 2024, 10:37 Fordi så synkronisere den ikke hvad du har set på tværs af enheder. Det er måske ikke vigtigt for dig, men jeg kan personligt godt lide at der er styr på hvad jeg har set og ikke set og jeg bruger meget den funktion med at nye afsnit af de ting jeg følger automatisk popper op i "Se videre".
Okay, det giver mening, hvis det er flere enheder. Når det bare er en enhed, så virker "Se videre" fint uden login.
#358101
Her den seneste tid bliver jeg nu igen ofte logget ud af DRTV (Apple TV), hvor man så er nødt til at gå ind på Dr.dk og genaktivere .
Sker ca ugentligt.
Troede de havde løst problemet for længe siden . 😵💫
Og Hvorfor kan man ikke bare logge ind med brugernavn / password ??
#358241
Enig….det er noget rod - og p*sseiriterende, rent ud sagt.
Hvad er det, der er så svært for dem?
Hvorfor fortsætter de bare efter flere uger - de må da kende fejlen….jeg går jo ud fra, at det er en fejl 🤓

MM
#358331
Johnjohn skrev: 18. mar 2024, 09:22 Nu er jeg blevet logget ud 10 gange siden sidste indlæg, og nu igen efter at have opdateret til nyeste software på ATV4K!
så nu vil jeg gerne høre om flatpanels stadig er i dialog med DR om Problemet, ellers er det jo lige meget med at skrive det i tråden!
Så er der noget nyt er der nogen udvikling i gang eller hvad ?
Der er ikke noget konkret nyt. Vi har ikke pt. en aktiv dialog med DR om problemet, men vi følger sagen til dørs. Såfremt problemet stadig findes, når de melder en dato ud for obligatorisk login, så stiller vi skarpt på sagen igen. Vi har også prøvet at lægge lidt pres på DR omkring login-funktionen i artiklen her til morgen, der vedrører et andet problem (hvid skærm): Får du også hvid skærm på DRTV? DR arbejder på løsning
#358345
Jeg har ikke "gidet" at logge ind og således bare køre uden min dr profil.
Er stadig udsat for at det hænder at jeg bliver smidt af...
Kører kablet internet ca 90 Mbit på TCL tv