Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Asad
#155225
Jeg har et d8005, men dualview på galaxy S tab virker ikke, hver gang jeg trykker på dualview knap får jeg meddelse "kan ikke starte miultidisplay"

Andre der har oplevet dette??
Af red_martians
#155227
Det er ganske logisk. Det er kun få produkter der understøtter dual-view. Foruden samsung medfølgende galaxy-wifi, er der kun et par af deres tablets der kan. Har ikke hørt at nogen af deres telefoner skulle understøtte det.
Af Asad
#155229
Jeg taler også om Galaxy S tab 5.0 som fulgte med skærm :)
Af Dbkdbk
#155276
Jeg har ikke oplevet dette. Her kører det til UG med kryds og slange. Til gengæld vil min Samsung HD optager med boxer abonnenment ikke vise andre kodede kanaler når jeg optager en kodet kanal imens. Advarsel: Hvis du har boxer abonnement så skal du ikke købe en BD-D8xxx harddisk optager fra Samsung for det virker ikke og Samsung vil ikke rette op på det!!! !:( !:(
Af Peter49
#155292
red_martians skrev:Det er ganske logisk. Det er kun få produkter der understøtter dual-view. Foruden samsung medfølgende galaxy-wifi, er der kun et par af deres tablets der kan. Har ikke hørt at nogen af deres telefoner skulle understøtte det.
Ikke korrekt, Galaxy S2 er understøttet.
Bruger den hver dag :)
Af Matiass
#155466
Køre dit D8005 over kabel eller wifi?

Jeg havde problemer med det da jeg kørte Tv'et over Wifi, men efter jeg satte kabel i er der ingen problemer.
Af .david
#155505
red_martians skrev:Det er ganske logisk. Det er kun få produkter der understøtter dual-view. Foruden samsung medfølgende galaxy-wifi, er der kun et par af deres tablets der kan. Har ikke hørt at nogen af deres telefoner skulle understøtte det.
Lol red_martins, lad vær med at udtale dig om noget du tilsyneladende ikke ved en skid om :)