Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af flatrh
#150827
hvordan får man picasa appen til at virke - jeg har en google konto men kan ikke lige se hvor det skal tastes ind ? blå knap (indstillinger) der kan jeg ikke ændre i konto oplysningerne - nedtonet.

viaplay appen

jeg har købt tv pakken, og kan fint se alle afsnit af div prg. på nettet på viaplay.dk, men når jeg bruger appen så er der næsten intet udbud og det meste flere penge ? f.eks robinson er der ikke alle afsnit af ?
#151959
flatrh skrev:hvordan får man picasa appen til at virke - jeg har en google konto men kan ikke lige se hvor det skal tastes ind ? blå knap (indstillinger) der kan jeg ikke ændre i konto oplysningerne - nedtonet.
Jeg har samme problem, bare til en 6505 model.
Løsningen kommer forhåbentlig
Af flatrh
#151967
Har fundet ud af det. Du skal oprette en samsung konto på nettet, og logge ind med den når du er i "smarthubben" (A - rød knap) men picasa virker ikke ordentligt, kan ikke vise film, og laver man dias show, så kommer teksten ikke med som man har skrevet til billederne.

Viaplay : hvis man har købt tv pakken , kan man godt se alle tv programmerne, selv om der står det koster penge , skal man bare klikke alligevel - viaplay kender fejlenog den bliver rettet på et tidspunkt.
Af wolfram4215
#151980
flatrh skrev:Har fundet ud af det. Du skal oprette en samsung konto på nettet, og logge ind med den når du er i "smarthubben" (A - rød knap) men picasa virker ikke ordentligt, kan ikke vise film, og laver man dias show, så kommer teksten ikke med som man har skrevet til billederne.
Lidt sjovt. Jeg satte mig til tastaturet for at skrive at jeg også havde fundet ud af fremgangsmåden. Du kom først og tak for det.