Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af ibanezx
#150269
Netflix på mit Samsung D7005 er nede. Modtager beskeden 'now exiting' når jeg prøver at starte det op.

Har I andre samme oplevelse?

Kører firmware 1016.
Af ibanezx
#150758
Hej

Tak for dit svar.

Mit unblock-us kører fint på både Tv og computer (sidstnævnte med Netflix). Har prøvet både primær og sekundær unblock-us DNS på TV'et.

Har drøftet sagen med Samsung support som ikke kunne hjælpe.

Har også prøvet at skifte til regular DNS og dermed få standard danske apps i Smart hub (i.e. SF anytime osv.) og skifte tilbage til amerikansk smart hub og dermed få Netflix mm. geninstalleret. Netflix app'en virker til stadighed ikke.

Tror måske det kan skyldes firmwaren (1016.3)? Ved du hvordan man nedgradere til f.eks. ver. 1015?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#150761
Uden at være sikker, kan du så ikke nulstille til fabriksindstillingerne? Den pre-installeret firmware må næsten ligge på Tv'et, så man kan rulle det tilbage på denne måde.
Af ibanezx
#150788
Har prøvet at resette vha. trykke i 15 sek. exit-knappen. Det resetter TV'et men ikke firmware versionen.

Har også prøvet at resette Smart Hub.

Lige lidt hjælper det. Næste skridt er at installere firmware 1017
Af lgowner
#150794
ibanezx skrev:Har prøvet at resette vha. trykke i 15 sek. exit-knappen. Det resetter TV'et men ikke firmware versionen.

Har også prøvet at resette Smart Hub.

Lige lidt hjælper det. Næste skridt er at installere firmware 1017
prøv internet browser og gå ind på www.netflix.com .
får du en "not available in your country", så ved du at det ikke er dit tv som er problemet men din dns eller unblock som fejler.
får du derimod en login skærm og kan logge ind og se udvalget, så er dns på tv altså ok og så er det vel kun app'n som måske har blacklisted dig, det vil du så også få at vide på login på websiden.