21. sep 2011, 09:52
#148148
Haft fat i Samsung support (70701970) og det er den samme dame (der taler meget dårligt dansk) som man får fat i. Desuden har hun ingen teknisk viden overhovedet og skal spørge en tekniker hver gang........stil om til ham for helvede!!!
Nå, fandt ud af følgende:
-Software (2,1) og firmware (1016.3 via USB) er 2 forskellige ting (rart at vide ved opdateringer.
-3D TV Explorer er umuligt at køre (jvf. Samsung, kører det på en udenlandsk server og kræver 7-8 MB (udland) via din internetudbyder) - hvad fa´en det så end er??? Vi skulle jo lige vise underne det
Kan man uden problemer leje film via YouSee el. Anytime og se disse uden de "fryser", hakker o lign. ????? Nogen der har forsøgt???? (jeg er meget skepsis). Det kunne Samsung damen ikke svare på.
Min forbindelse er up2/down20 og burde kunne trække hele landsdelen. Vi kører til dagligt 4 pc´er samt et par tlf. på nettet uden problemer.
Fan´me da træls såfremt man skal til at føre et kabel til lortet.
Kan senere (i fremtiden) opdateringer af firmware, gøre en skid ved at det er så langsomt - det er vel også hardwaren og det kan da man da intet gøre ved.
Nå, fandt ud af følgende:
-Software (2,1) og firmware (1016.3 via USB) er 2 forskellige ting (rart at vide ved opdateringer.
-3D TV Explorer er umuligt at køre (jvf. Samsung, kører det på en udenlandsk server og kræver 7-8 MB (udland) via din internetudbyder) - hvad fa´en det så end er??? Vi skulle jo lige vise underne det
Kan man uden problemer leje film via YouSee el. Anytime og se disse uden de "fryser", hakker o lign. ????? Nogen der har forsøgt???? (jeg er meget skepsis). Det kunne Samsung damen ikke svare på.
Min forbindelse er up2/down20 og burde kunne trække hele landsdelen. Vi kører til dagligt 4 pc´er samt et par tlf. på nettet uden problemer.
Fan´me da træls såfremt man skal til at føre et kabel til lortet.
Kan senere (i fremtiden) opdateringer af firmware, gøre en skid ved at det er så langsomt - det er vel også hardwaren og det kan da man da intet gøre ved.