Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af knaseren
#148041
hej alle

har søgt både på google og flatpanel forum, men har ikke kunne finde nogen som har beskrevet hvordan man kan se de 100 gratis film som yousee tilbyder pr. 1.sep 2011

jeg har yousee apps'en på mit d8005 og går jeg ind i Temaer og 100 film og vælger en film, så siger den:

Se film med YouSee Cinema fra alle bredbåndsforbindelser i Danmark.

For at komme igang, skal du have et brugernavn på yousee.tv og indtaste dette i din Internet@tv indstillinger. Dette gøres kun én gang og herefter er der nem og hurtig adgang hver gang du vil leje og se en film.

Få mere vejledning på www.yousee.tv/samsung

går jeg til www.yousee.tv/samsung så når jeg til punkt 3. kan ikke finde det de kalder "Indstillinger" :(
Af nocity75
#148046
Der menes vist indstillinger oppe i højre hjørne af den side du linker til. der kan du oprette et login :)
Af knaseren
#148060
nej. indstillinger på hjemmesiden er nok det der hedder YouSee Login.

det "Samsung brugerkonto til Internet@TV / SmartHub" aner jeg ik hvad er.

edit: har trykket på en knap på remote der hedder social tv og oprettet en konto, men jeg må stadig ikke starte en yousee 100 film :(
Af steffenj
#148063
Du skal nok være opmærksom på at for at få 100 gratis film skal du ikke "bare" være yousee kunde. Du skal have et yousee plus abonnement. (kræver SMTH3126/yousee kort 89,- i måneden) Så får du adgang til de 100 film hver måned. :o)
Af knaseren
#148072
det er jeg også, men det bringer mig ikke tættere på begrebet "Samsung brugerkonto til Internet@TV / SmartHub"
Af knaseren
#148077
der er intet konto sjov i selve indstillinger/menu uden for smarthub. det er kun lyd netværk og billed der indstilles der. er på arb så kan ik kigge på det før senere idag.
Af knaseren
#148225
har fundet indstillingerne og konto oprettelse/login :) men den acceptere ikke min yousee login info :) heh tsk tsk det kører bare :)