Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#147971
Hej Alle,

Da jeg har været så uheldig at nogen mente de havde mere brug for mit sprit nye UE40D7005 fjernsyn, har jeg netop opdaget ulempen ved SMART HUB....

Den bruger konto du opretter kan ikke nulstilles af samsung... det vil sige at hvis du skulle blive lige så uheldig som jeg skal du igennem alle de services du har linket til smart hub ellers vil den nye bruger kunne leje film, facebooke mm. alt sammen i DIT navn.. :(

Har netop snakket med Samsung service, selv om jeg lod dem forstå at jeg abselut ikke syntes det var iorden,%&%¤&%¤&%¤&%¤&%¤& så var deres svar "det er desværre ikke muligt mere"... :s :s

Må indrømme er meget i tvivl om det overholder de danske lovgivning omkring data beskyttelse. de skal kunne slette min konto på opfording fra mig, men er der andre der kender mere til dette, høre jeg gerne fra jer...

PS... skulle nogn få tilbudt et billigt/brugt UE40D7005, så sig NEJ... HUSK HÆLERE er ikke en skid bedre end dem der besøgte mig...
!:(
Brugeravatar
Af MigSelv
#147975
Derimod kan dit tv spores, hvis nogen gider at logge IP adressen , hvorfra dit "tidligere" tv går på nettet.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#147977
Bigfootplc: Kan du heller ikke skifte kodeordet til din bruger? Reelt betyder det vel ikke noget for pengepungen, da alle tjenesterne betales udenom Samsung.

Men jeg kan bestemt godt se din pointe. Det burde være et minimumskrav, at man kan tilgå sin brugerkonto fra eksempelvis en internet-side.

Som MigSelv siger betyder det dog teoretisk, at Tv'et kan spores. Om Samsung i praksis kan ved jeg ikke. Det kræver vel også internet-udbyderens samtykke, samt at Samsung kender ID'et eller MAC-adressen på Tv'et, som du har fået stjålet.
Af Bigfootplc
#147978
I princippet må samsung kunne gå ind og sikre at fjernsynet ikke kan komme på smart hub igen... Det vil ødelægge en del for den nye "ejer", men det kom heller ikke på tale fra samsung..

Jeg har ikke kunnet finde et sted på nettet hvor jeg kan logge på og ændre koden, der er et US site men den kender ikke min bruger :-) den danske samsung APPS site indeholder kun mobil,

Da jeg har kædet mit login sammen med fx yousee for at kunne leje film, indeholder fjernsynet mit login til yousee, det ahr jeg dog skiftet nu, men syntes bare det er et forkert approach...

Men grunden til det er nok at man ikke vil gentage SONY problemer fra før sommerferie,, så ingen bagdør..