Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af MigSelv
#147684
Fordi den viser det "indkommende" signals frekvens.
Af with
#147685
ok tak for svaret, ved du så om det er viasat som jeg har der kun sender i 50 htz
Af Mysen
#147688
Det er alle udbydere, der sender i 50hz. En playstation med 60hz og en Bluray med 24hz.

Det kan dit tv ikke ændre på.
Af with
#147692
Undskyld hvis jeg spørger dumt, men hvorfor går man så så meget op i hertz på tvet hvordan kan man så udnytte den større hertz
Af Mysen
#147694
Fordi det lokker (no offence) folk som dig til at købe det. De gør det alle sammen, men det er kun fordi, de ikke ville sælge så meget, hvis de var ærlige omkring det.
Du kan læse artiklen om hz, hvis du har lyst til at vide mere:
http://www.flatpanels.dk/fokusartikel.p ... 1288865091

Ellers skal du bare ignorere den grotesk høje hz-angivelse. Det der er vigtigt, er at motion plus og LED motion plus er to adskilte indstillingsmuligheder, så man kan få det, som man vil.
Af with
#147696
griner lidt (over mig selv) og alle dem som har rådgivet mig, men pyt pyt er stadig hamrende glad for mit nye tv, nu skal jeg bare ind i alt det andet motion dit og dat osv osv dejligt forum, hvor man kan blive klogere

takker
Af Mysen
#147697
Du gør det rette i blot at glæde dig over, at du har fået et nyt lækkert tv, og tillykke med det. Men de 800hz er et salgsgimmick, og folk der har anbefalet det af den grund, fortjener smølfespark og begmænd. Bare glem dem ;)

Tag et kig ind på testen af D8005. Her har Rasmus postet indstillingerne på sin testmodel, og dem kan du få rigtigt meget ud af at kopiere.
Af with
#147700
takker læsten testen som fik mig til og vælge netop dette tv