Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af KristianJepsen
#146693
Jeg har købt ovennævnte fjernsyn. Hvis jeg sætter et minijackstik omme bagi, for at få lyden ud af min forstærker vil mit TV ikke komme med lyd.

Casen er, at jeg gerne vil kunne få lyden ud igennem mit anlæg når jeg ser film eller andre programmer, hvor jeg synes det er relevant.
Hvis jeg ser Tv-avisen eller andet, vil jeg gerne have lyden ud af tv'et.

Kan det ikke lade sig gøre? Jeg gider ikke hive tv'et ud fra væggen hver gang og sætte kablet i/ud.
Af StoreSol
#146694
Samsung har kun Digital udgang, den analoge er et hørebøffer udgang, der slukker for fjernsynet højtalere.

Så enten kan du bruge den digitale, ellers skal du have fat i en digital til analog lyd converter... koster vel 3-500.-
Af KristianJepsen
#146695
Hvis jeg bruger et optisk kabel - vil der så komme lyd ud af både tv og anlæg?
Af Jetsonboy
#146707
Undskyld jeg hijacker, men jeg skal over og købe det tv imorgen, men kan jeg så bruge mit PC anlæg i høretelefon stikket?
Det kan jeg ihvertfald på mit sony ex500 :D
Også ville jeg lige høre om der er det hvide og røde lydstik så jeg kan bruge mit gamer headset med tv'et?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#146709
Nej, hovedtelefonstikket er et minijack-stik og ikke et sæt RCA-stik.
Af Jetsonboy
#146710
Aner ikke hvad er.. mit anlæg er bare et normalt logitech pc sæt der har det grønne minijack stik..
Har det i mit høretelefonstik nu på Sony tv
Så det kan ikke lade sig gøre?
Af Jetsonboy
#146737
Jeg spørger lige igen, da jeg skal være sikker på det her inden jeg køber det.. Kan jeg sætte mit gamer headset tv tv'et med rød og hvid lydstik? .. Og kan jeg sætte mit pc anlæg i høre telefonstikket og få lyd ud igennem sådan?=) på forhånd tak ..
Og undskyld jeg stjæler tråden
Af nocity75
#146776
Nej, der er ikke analog lydudgang med rød/hvid stik på D6505.
Af Jetsonboy
#146815
Nå det fik jeg ellers afvide i Fona at der følger en adapter med til lydstik:-)
Af Peter Schrøder
#146819
Jetsonboy skrev:Nå det fik jeg ellers afvide i Fona at der følger en adapter med til lydstik:-)
Det gør der også. Tror jeg... Der er (til 8005) et lille mini-dobbelt-jackstik som ender i bl.a. et rødt og hvidt phonostik.
Af nocity75
#146831
Det stik er også med til 6505, men det er til analog indgang på tv'et, efter hvad jeg læser i brugsvejledningen.
Af Bjarne Lauridsen
#146879
Det må være muligt at trække noget lyd ud via scartkablet. Prøv med et scart til phono stik, så burde det fungere.