Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Starup N
#146226
Hejsa
Jeg har lige købt mig et Samsung UE40d6505 og er ganske tilfreds, men kan ikke få PVR til at virke, jeg har viasat, så det er via hdmi kabel fra boks til tv... kan man ikke optage når det er gennem hdmi? har ikke kunne teste om det virker gennem tuneren da jeg ikke har nogle kanaler der

Starup
Af Mysen
#146237
PVR gælder ved optagelse direkte fra en af dine indbyggede digitale tunere. Det betyder, at din nuværende opsætning ikke understøtter optagelse.
Af Starup N
#146251
Ok takker, dvs. det vil være samme "problem" med en harddisk optager, ellewr er de bygget anderledes op
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#146269
Starup N skrev:Ok takker, dvs. det vil være samme "problem" med en harddisk optager, ellewr er de bygget anderledes op
Ja, idet du er tvunget til at bruge Viasat-boksen, så vil det også være et problem med en separat harddisk optager. Mulighederne for dig er enten at få et TV med indbygget DVB-S tuner (som Viasat ikke vil understøtte officielt, men som godt kan lade sig gøre, hvis man er tålmodig), eller at få en Viasat-boks med indbygget harddiskoptager.
Af Starup N
#146270
Takker Rasmus

Ue40d6505 er med DVB-S2 :) . men når du nu skriver at jeg skal være tålmodig er det så fordi den er længe om at finde kanalerne eller?

mvh Starup