Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#146193
Jeg har kigget diverse tråde igennem herinde, men jeg fandt ikke svaret på mit problem, så nu prøver jeg.

Jeg har et Samsung D7005, skønt TV i øvrigt. Og dertil en iPhone. Jeg hentede Samsung Remote App, forsøger at oprette forbindelse, enhederne finder hinanden og jeg skal til TV'et acceptere forbindelsen. Fejlagtigt får jeg valgt afvis og efterfølgende kan jeg på ingen måde få enhederne til at finde hinanden. Der kommer ingen hits, når jeg åbner app'en eller trykker refresh. Jeg har været logget af wifi, slukket app, geninstalleret app, slukket TV og meget andet og iPhonen kan ikke finde TV'et, den siger blot ingen enheder fundet.

Hvad skal jeg gøre for at få dem forbundet?

Hertil kan jeg oplyse at min kammys iPhone ingen problemer havde med at finde mit TV og forbinde til det og det efter at jeg missede forsøget med min iPhone.

Hjælp...:-)

Og tak.

/Filip
#146242
Frecklish skrev:Fejlagtigt får jeg valgt afvis og efterfølgende kan jeg på ingen måde få enhederne til at finde hinanden.
Prøv at af- og geninstallere app'en. Om det er app'en eller telefonen som husker at du har afvist forbindelsen, er et godt spørgsmål...
Af Frecklish
#146245
Tak for input.

Jeg har haft slettet App'en og installeret den igen, endda flere gange. Genstartet telefon, TV, alle kombinationer og App'en siger bare "ingen enheder", når den søger.
Af Peter Schrøder
#146275
Frecklish skrev:Tak for input.

Jeg har haft slettet App'en og installeret den igen, endda flere gange. Genstartet telefon, TV, alle kombinationer og App'en siger bare "ingen enheder", når den søger.
Så er det nok telefonen som husker indstillingen. Har den så ikke en liste over "blokerede modtagere" eller lign.?
Af Frecklish
#146451
Det lader ikke til at det er muligt at styre enheder, kun søge efter dem.

Jeg har nulstillet netværksindstillinger også på iPhone og afkoblet TV'et fra nettet og logget på igen, men ingen succes. En anden kammy var forbi i går med iPhone også og han kunne også i første hug forbinde til TV'et.

Nogen andre bud?
Af Frecklish
#146509
Problem solved!

Det viser sig at der er i TV'et (da jeg valgte at kigge menuen igennem for 3. gang) i menuen under support, mener jeg det er, gemte sig en mulighed for at styre de enheder, TV'et tidligere har identificeret og som man har skulle enten acceptere eller afvise.

Også her er 3. gang lykkens gang... :)