Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Maestroelite
#145384
Mysen skrev: @Maestrolite. Jeg kan ikke svare for om det gælder alle Samsungs modeller, men jeg kan ikke se nogen grund til at det ikke skulle være tilfældet. Den dur på PS50C7705, så mon ikke det også er tilfældet på 2011 versionen af samme tv?

MKV-understøttelse er jo især en fordel, da MKV kan indeholde mange forskellige HD formater. Hvis tv'et kun understøtter Fat32, sorteres langt de fleste 1080p film jo fra, da de fylder mere end 4gb. Hvis Panasonic ikke understøtter MKV filer over 4 gb, er det jo en større mangel end den i forvejen manglende DTS-understøttelse.
Det lader til Panasonic's TV også er begyndt at kunne afspille fra NTFS diske.
Jeg har oprettet en seperat tråd for at se om det kan bekræftes.
Ellers vil jeg også mene det er en svaghed.
http://flatpanels.dk/flatforum/viewtopic.php?t=22562

CBW70> Det er da godt du fandt ud af problemet, eller det lader det da til. Samtidig kunne du også bekræfte at NTFS ikke er et problem som jeg troede O_O
Af CBW70
#145385
Jeg fandt en Freecom mobile drive classic 2 disk på 750 GB der kun måler 115x76x15 mm som jeg påregner at sætte fast på bagsiden af tvet, evt med noget velcro tape. (de havde den på bud i compytercity til 499,-)

Når jeg har fåret formateret den og smidt lidt indhold på skal jeg nok lige smide et indlæg om det fungere som det skal. (er lidt spændt på om den er hurtigt nok til HD film.)
Af Mysen
#145391
Det er den, og det er heller ikke noget problem at spole... Men hvis du både skal optage og afspille fra samme disk, skal den altså lige deles i to partitioner først.
Af CBW70
#145394
Jeg ved godt at der er noget med at skal man optage skal disken krypteres, så det man optager ikke kan afspilles andre steder, men jeg påregner ikke at jeg gider optage tv, men ellers er problemet vel ikke større end man som du siger kan dele disken op eller sætte en nummer 2 til der så kun benyttes til at optage tv på.
Af Mysen
#145405
Jeg er ikke sikker på, om tv'et kan æde to diske, men hvis den ene er 3,5", så går det måske. Jeg vil nu anbefale dig at dele din disk alligevel, og så bare lave en lille partition til tv'et, hvis du ikke har tænkt dig at optage. Det er ikke nemt at gøre det senere med en meget fuld disk uden at beskadige noget af det materiale, der er på. Hvis disken er klar til at optage kan du jo bruge timeshift, og selv om du ikke er vant til at bruge den slags, så vænner man sig altså til at pause ved blot den mindste afbrydelse såsom at hente kaffe eller lign. Og så kan man jo bare spole frem igen, når der er reklamer ;)
Af CBW70
#145411
Der er 3 usb indgange, godt nok står der "HHD" på den først, men mon dog ikke de alle 3 kan ca det samme. Jeg har faktisk overvejet evt at sætte et usbstik til at optage video på hvis det bliver aktuelt.

Men staus er at den lille freecom HHD funger perfekt. Man skal dog vente med at sætte den i til tvet er starte op, og så kommer der en pop up med om man vil godkende den eller ej.
Af Mysen
#145504
Starter den kun, hvis du tænder tv'et, før du sætter den til?
Af CBW70
#145521
Hvis du sætter den til første gang, mens tvet er slukket så dukker den ikke om. Trækker du kablet ud mens tvet er tændt og så sætter det i så kommer der en pop up hvor den har fundet disken og som man skal godkende. Her efter kan man tænde og slukke tvet alt det man lyster, harddisken er stadig klar. Men fjerner du den er det forfra med at godkende den når den sættes til et tændt tv.