Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af qwerty30
#144619
Er der nogen som har fundet en måde at få hulu mv i tv'et uden at skifte til US region i "hidden menu" og dermed miste de danske muligheder.
Tillige, jeg har version pz950s med sattelit men når jeg skifter region til Nordic forsvinder sat-muligheden.
Fandme irriterende man ikke kan så alle mulighederne samtidigt...
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#144620
Jeg har forsøgt mig på et 2011 LG Tv og umiddelbart ser det ikke ud til at kunne lade sig gøre. Jeg vil forsøge et par idéer igen i dag, og så skal jeg gerne komme tilbage med minde erfaringer. :)
Af nicolai20
#146470
Hejsa

Hvordan får i ændret regionen til us.
På forhånd tak for hjælpen

Mvh Nicolai
Af mortenkn
#152410
Er der nogen der har prøvet at ændre regionen? Er det besværet værd? Mister man så ikke eks. Viaplay herhjemme?

På forhånd tak :-)

Hilsen Morten, der er ny og glad ejer af LG Smart TV
Af lgowner
#152437
mortenkn skrev:Er der nogen der har prøvet at ændre regionen? Er det besværet værd? Mister man så ikke eks. Viaplay herhjemme?

På forhånd tak :-)

Hilsen Morten, der er ny og glad ejer af LG Smart TV
virker kun på ST600 boksen.

på EURO tv, har du ikke nogen region til US.. så skal der en ATSC firmware på og den kan man ikke installere primært pga. en PSK nøgle som ligger i firmwaren som skal matche, og yderligere er rs232 porten låst så der får man ikke "root" adgang til f.eks at ændre den PSK nøgle.

så umiddeltbart ikke det værd. kun hvis man vil have f.eks andre lande istedet som holland,tyskland,frankrig..

Tysk tv som eksempel tilbyder hbbtv, som er en internet feature, hvor man få internet links direkte på tv, og adgang til gamle udsendelser på zdf (som dr/bonanza). men det er vist alt.

men ingen huluplus el. netflix desværre.
Af mortenkn
#152480
Det var da en skam. De tyske apps tiltaler mig ikke så meget, mere de engelske apps som f.eks. BBC iPlayer. Bare en skam man skal ind i service-menuen, jeg har ikke umiddelbart den rigtige remote. Det ville være nemmere med en DNS/VPN opsætning i fjernsynets netværksdel.
Af lgowner
#152485
mortenkn skrev:f.eks. BBC iPlayer. Bare en skam man skal ind i service-menuen, jeg har ikke umiddelbart den rigtige remote. Det ville være nemmere med en DNS/VPN opsætning i fjernsynets netværksdel.
unblock understøtter ikke LG tv, så man kan ikke bruge det til iPlayeren, så der skal du have fat i en VPN, hvis du altså får ændret region på tv til EU uden "nordic UI" aktiveret, så du kan vælge UK som land.