Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af JesperKeller
#141385
HDMI 1.4 standarden, er en række af features som producenterne skal 'betale' for i hver af deres produkter.
Fx, så er 3D på næsten alle 1.4 HDMI stik, men kun nogle få nogle har HDMI 1.4 ARC. Derfor kan du ikke altid forvente at den har alle features!

Mange af Samsungs skærme understøtter hellere ikke internet sharing, som også er en feature fra HDMI 1.4

Jesper Keller
Af Ekmani
#144806
Gør Micro Dimming virkelig så stor en forskel på plasmaerne?
Overvejer nemlig 7005 fremfor 8005... Pga. at spiderfoden er jeg ikke helt fjollet med og fuld web får jeg vist ikke brug for, da det for mig virker noget nemmere gennem en macbook...

Så forresten denne test med 7000 som vinderen (dvs. med us udgaverne), men de er vel ens ift eu bortset fra fjernbetjeninger eller hvad siger folk?

http://reviews.cnet.com/2795-6482_7-688.html
Af Smooth
#145883
Er lige ved at købe PS D7005 59" og ser her snakken om micro dimming - er det et reelt problem eller............. har ellers kun hørt godt om PS D7005

Er der nogen der har haft både 7005 59" og 8005 64" til sammenligning / test?
Af Smooth
#146411
Stadig intet svar på hvor stor en forskel Micro dimming gør eller hvad det er? - har du lidt mere info The Sleeper O-O
Af ste1723
#147674
Der er da absolut ingen forskel på de to skærme,
dem der siger der er forskel, må da være sælgere der ikke sælger 7005 serien og derfor ikke er interesseret i, at du smutter over til konkurrenten og køber det.
der er micro-dimming i begge skærme
Af Maestroelite
#147676
ste1723 skrev:Der er da absolut ingen forskel på de to skærme,
dem der siger der er forskel, må da være sælgere der ikke sælger 7005 serien og derfor ikke er interesseret i, at du smutter over til konkurrenten og køber det.
der er micro-dimming i begge skærme
Det lader til du har svaret inden du læste tråden O_O

Der spørges også om plasma udgaverne, og her er der forskelle.
Af ste1723
#147678
nu kan jeg se det min fejl, havde læst det som led modellerne