Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af kaja69
#131095
Jeg overvejer at købe et LG tv bl.a. pga Viasat OnDemand for at kunne se fodbold. De første erfaringer fra jer på denne tråd virker temlig dårlige fsva. kvaliteten. Nu er der gået noget tid. Hvad siger man om kvaliteten i dag?
Brugeravatar
Af David Munch
#134748
Hej,



Jeg fik mit nye PK950 hooket op til internet i aftes, og her til morgen smed den ver.04.20.00 opdateringen i hovedet på mig. Det gav mig jo så adgang til Viasat on Demand uden jeg vidste jeg ville få det.. Så det er jo fint nok.

Men rodede lige rundt, og før jeg vidste af det var Buried kørende (Er du vild for en dårlig billedkvalitet, det tror jeg ikke jeg skal pille ved i fremtiden), men koster det ikke noget? Der stod intet om priser, og heller ingen "Vil du købe/leje denne film?" dialoger. Efterfølgende har jeg læst mig til på Viasats hjemmeside at man skal have en konto hos dem for at det virker, hvilket jeg ikke har?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#134749
kaja69 skrev:Jeg overvejer at købe et LG tv bl.a. pga Viasat OnDemand for at kunne se fodbold. De første erfaringer fra jer på denne tråd virker temlig dårlige fsva. kvaliteten. Nu er der gået noget tid. Hvad siger man om kvaliteten i dag?
Jeg kommer til at tale lidt om dette i testen af LG LW6500, som også har Viasat OnDemand.

Lige nu er der dog generel en ret dårlig kvalitet på de felste af internettjenesterne. Det er ikke anderledes for de andre producenter, og f.eks. TV2 Sputnik på Sonys fladskærme er også ret ringe billedmæssigt.
Brugeravatar
Af David Munch
#134752
Rasmus Larsen skrev: Jeg kommer til at tale lidt om dette i testen af LG LW6500, som også har Viasat OnDemand.
Fantastisk! Har du også tænkt dig at tage kontakt til Viasat og høre om kvaliteten biver skruet i vejret i fremtiden? :)