Debat om digitale tv-kanaler, HDTV og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signaler

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Provinsen
#355077
Godaften i forummet. :)
Er der nogle her på siden der har lyst til at dele erfaringer med Tv streaming udbyderen Allente via f.eks Fastspeed.
Jeg har selv Fastspeed, er dog nysgerrig på hvor godt det fungerer i praksis. Live sport især men også de gængse tv kanaler mht kompression af signalet, og hvor godt det ser ud jeg må sige jeg blev lidt skræmt af at læse anmeldelserne på Trustpilot så håber en eller flere har bedre erfaringer.
Mvh Provinsen.
Af Beckham
#355084
Lige meget hvilken udbyder du vælger lige nu, så vil live sport ikke være på niveau med et almindeligt kabel tv signal...desværre.
Brugeravatar
Af Pede8000
#355087
Det er lidt op og ned. For det meste er kvaliteten acceptabel.

Hvis du har en web-tv løsning i forbindelse med dit nuværende abonnement er det en god indikator på billedekvaliteten.

Det der er mest træls, er at signalet er ca 30 sek forsinket, så man bør nok lige sætte telefon notifikationer på lydløs ved live sport.. :)

Jeg har desværre ikke noget valg, men ville hellere have mit signal over kabel, det er ikke muligt i Aarhus C, med mindre det er via fiber. Prisen er dog stadig OK med Fastspeed rabat, synes jeg.