Debat om digitale tv-kanaler, HDTV og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signaler

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#355464
Beckham skrev: 25. nov 2023, 11:21 Stadigvæk ikke noget HDR her ved Norlys.

Iøvrigt behøver mærkelige farver på denne kanal ikke nødvendigvis have noget at gøre med HDR. Igennem årene farverne været meget skiftende fra ekstremt lyse til MEGET mørke.
Kan tyde på det muligvis kun er en fejl på signalet fra Yousee, hvor HLG HDR er slået til konstant.
#355481
Rasmus Larsen skrev: 27. nov 2023, 08:16
Mfede skrev: 14. nov 2023, 19:39
Rasmus Larsen skrev: 7. nov 2023, 11:28 Jeg prøver at få en kommentar fra Viaplay.
Har du fået noget brugbart svar fra dem? Det ser desværre stadig helt skørt ud.
Desværre ingen respons fra Viaplay. Jeg ved faktisk ikke om de stadig har en PR-ansvarlig efter deres fyringsrunder.
Prøv evt. med Yousee i stedet. Det er muligvis kun på deres signal det er et problem.
#355494
Jeg har waoo fibernet og waoo boks 4k og har almindelig billede, ingen HLG, så det kunne tyde på at det er yousee som sender forkert signal ud.
#355505
Problemet må være isoleret til Viasats broadcast kanal, for der er ikke HLG HDR på Viaplay tjenesten, kun UHD opløsning.
#355529
Sidder og ser FCK-BAY på mit Lg oled og kører jeg en anden profil og tweaker den har jeg kanon billede på yousee