Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#357097
Anmeldelsen af Panasonic MZ2000 er online. MZ2000 er Panasonics første med MLA OLED (mikrolinser), der øger lysstyrken i panelet.
Find testen her: https://www.flatpanels.dk/test.php?suba ... 1708676211

Hvis du har spørgsmål, kommentarer eller tilføjelser, kan de placeres her i tråden og vi skal prøve at vende tilbage på dem.

God fornøjelse med læsningen.
#357103
Jeg ser stadig den ekstra gode panel køling og især den unikke understøttelse af BÅDE HDR10+ og Dolby Vision, som de største grunde til at vælge et Panasonic OLED TV! 🙂

Ellers udmærket anmeldelse! 👍
#357465
Tak for en udmærket test.
Når man ser grafen på Pro2 og Filmmaker mode, så ser de væsentligt anderledes ud end jeres billede af Pro1 profilen før kalibrering.
Der plejer ellers aldrig at være så store variationer (faktisk ingen) på de 3 ovennævnte profilers billedpræcision. Eneste forskel har altid kun været den lavere 2.2 gamma i Pro1 profilen ifht. BT.1883 eller 2.4 i Pro2 og FMM.
Er det en fejl eller hvordan? 🙃

I øvrigt har der været samme højttaler-system på 2000-modellen helt tilbage til både GZ og HZ2000 modellerne.. 😉

Mvh.
#357497
Alle profilerne måles ift. samme reference, så jeg skifter ikke mellem gamma 2.2 og BT.1886 for at tilgodese target for hver enkelt profil. Det betyder også, at man vil få en relativ stor afvigelse på de profiler, som ikke passer med target i kalibreringen. Som du kan se, så passer det nogenlunde med, at Pro2 og FMM rammer for lavt og dermed også får afvigelser ift. Pro1 når jeg bruger gamma 2.2 som referencen. Det betyder ikke, at de er forkerte, men blot at de er gearet mod mørkere rum.

Højttaleren har fået Atmos i siderne sidste år, men top og soundbar har været til stede en del år efterhånden.