Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#352406
Rigtig fin anmeldelse. Tak. Formentligt mit nye tv, hvis 77" kommer ned i en rimelig pris på et tidspunkt.

Ser ud til, at tre ud af fem punkter på minuslisten kan håndteres med en Apple TV. Er problemet med "Hævet sort / flimmer i VRR" kun relevant, hvis tv’et også skal anvendes til gaming?

Er det korrekt observeret, at kabelføringen på 77" ikke går ud ned midt for, men i stedet ude, nede ved den ene side? Tænker måske ikke, at det bliver den pæneste installation.
#352411
Ddur skrev: 6. jul 2023, 18:13 Er det korrekt observeret, at kabelføringen på 77" ikke går ud ned midt for, men i stedet ude, nede ved den ene side? Tænker måske ikke, at det bliver den pæneste installation.
Ja, HDMI kabelføring kommer ud nede på venstre side (set forfra).
#352412
Spoxy skrev: 6. jul 2023, 22:11 Kabelføringen går ned midt for (Se billede af bagsiden i artiklen).
Den kabelføring der er i midten, passer nærmest kun til ét HDMI kabel.

Alle HDMI kabelføring kommer ud nederst i venstre side (set forfra).
#352418
@flatpanels ... er det EVO modellen artiklen handler om? Det tyder det på, hvis man klikker på "Pricerunner", men det er da ikke den korrekte bagside af TV'et som vises i artiklen? Faktisk heller ikke på LG's eget website.
#352419
Har talt med LG og det er et forkert billede på deres website og det vil blive rettet hurtigst muligt. Dvs. det er også et forkert billede her på Flatpanels.
HDMI kabelføringen er i venstre side af skærmen (set forfra) som på de videoer jeg har lagt op.
#352426
Tak for afklaring MojoDK. Vurderer du, at der trods den begrænsede plads midt for alligevel er plads til at føre både et strømkabel og et HDMI-kabel fra en soundbar op gennem tv'et?


Capture.PNG
Capture.PNG (92.91 KiB) Vist 36470 gange
#352427
Ddur skrev: 7. jul 2023, 20:38 Tak for afklaring MojoDK. Vurderer du, at der trods den begrænsede plads midt for alligevel er plads til at føre både et strømkabel og et HDMI-kabel fra en soundbar op gennem tv'et?
Strømkablet går ud nede i bunden af skærmen i midten, så den skal ikke føres gennem rillen - og ja, der kan godt være et enkelt HDMI kabel (måske to). Bemærk dog at rillen har nogle 90 grader bøjninger, så jeg ved ikke helt om det gør noget for et HDMI kabel (det tror jeg nu ikke).

:)
#352437
Tak for en god og beskrivende test.

Jeg har en Pioneer Kuro 50" Plasma som jeg er meget glad for.

For to år siden var vi i sommerhus hvor de havde en helt ny Sony OLED skærm. Jeg kunne godt se, at farverne var gode og at detaljegraden var bedre. Specielt i de mørke senere. Men genskinnet generede mig. Også når vi så film. Det var måske placer af skærmen. Men alligevel. Het tilfreds var jeg ikke. Men nu ser jeg, at genskinnet er blevet reduceret.

Så mine to spørgsmål er:

1) Hvordan er det med genskin i den nye LG G3 sammenlignet med min Kuro?

2) Hvor stor er forbedringen i genskin sammenlignet med de OLED TV de sendte på marketet for 2 - 3 år siden?

Jeg glæder mig til at de de nye modeller live. Tror det er ved at være tid til at få en 65" eller måse en 77".

Ses Søren
#352441
cecil skrev: 8. jul 2023, 15:28 Jeg har en Pioneer Kuro 50" Plasma som jeg er meget glad for.
Jeg kan ikke huske om han kommer ind på det du spørger om, men kan anbefale at se den hvis du tænker plasma vs oled: