Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#321189
Købte 55OLED855 til "ovenpå".
Har et LG 65E8 i stuen. Jeg er vildt imponeret over hvor meget mere dybde og liv der er i Philipsens billede i forhold til LGen. Samtidig en rigtigt god lyd. Knapperne på fjernbetjeningen sidder for tæt.
Har aldrig været fan af Ambilight, men på laveste styrke er det faktisk fedt i et halvmørkt rum.
Samlet set rigtigt glad for valget.
#321193
ziphnor skrev: 15. okt 2020, 15:25 rtings er US based, og jeg tror ikke Phillips OLED sælges i US.
De bor godt nok i Canada, men problematikken er den samme, da de køber TV via Amazon.com og Philips ikke sælger til det amerikanske marked.
#321378
Rasmus Larsen skrev: 25. sep 2020, 09:47 Jeg synes, at du skal få det afprøvet i praksis før du tager beslutningen. Jeg kender ikke nogen ude i den virkelige verden, som efter at have prøvet BFI på LCD og OLED TV er store fortalere for det.
Fik afprøvet det i et panasonic center på et HZ1000. BFI på Max var forfærdelig (blinkede helt vildt), men jeg så ikke noget flimmer på Low/Medium/Auto. På den anden side kunne jeg dog heller ikke rigtig se nogen forskel i bevægelser på det materiale jeg havde at se på (dvs TV kanaler), så jeg er enig i at det ikke er nogen "must have" feature.
#336167
Har for et par dage siden fået købt mig et 805 65 tommer, og sidder og prøver lidt de forskellige indstillinger.
Jeg synes at der tit er en tendens til at hvid er lidt cyan/grønliggrå frem for den rene hvid, er det mig? Eller er det en tint tendens ting?
Havde et sony lcd før, skal lige vænne mig til oled selvfølgelig. Kan det være tv’et?