Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af sasja
#1090
Rasmus Larsen skrev:Vi skal nok prøve at smide nogle kommentarer til de ting =)

Hvis der er andet, så må I endelig sige til.
Perfekt :)

Det er en fornøjelse at være på et board hvor folkene bag er så aktive!

Det ser ud til at dvi er den eneste forbindelsesform - er der nogen måde, man kan tilslutte den til et lidt ældre grafikkort, der ikke understøtter dvi?

Og hvis jeg kan bede om en ting til, ville det være en god beskrivelse af 970p's udseende:

Er der sådan et par skinnende sølvkanter som på den sølvfarvede 193p+? Jeg kunne godt lide 193p+s 'ægte metal'-fornemmelse af børstet alu, men de der streger fik det ligesom til at se billigt ud.

Er det sølvgråt plasticmetal på kanterne omkring selve skærmen? Der står "white" i farvebeskrivelsen, men på billederne synes jeg den ser sølvfarvet ud.

Tusind tak :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#1112
Grunden til at der er en "skinnende sølvkant" på 193P+ er at aluminiumslegeringen på kanterne er pudsede og på selve fronten er den børstet - så nej, der vil nok ikke være nogen kant på 970P idet den ikke har nogen aluminium nogen steder.
Brugeravatar
Af sasja
#1121
Tak skal du have :)

Hvad med farven på fronten? Er den plasticgrå eller plasticsølv eller hvid? Ser den billig ud? Virker den der arm godt?

Og sidst, men ikke mindst: Hvordan performer den? Er den, som spec'en siger, på alle punkter så god som 193p+ med en endnu hurtigere responstid?
Brugeravatar
Af xt0m
#1180
970P ligner 960BF'eren farve- og designmæssigt - hvid over det hele med visse detaljer i en mat, grå nuance. Der er ikke noget decideret sølv eller alu. På specifikationer og ydeevne er den lige til at sammenligne med 193P+ (eller 960BF), den har tilsvarende samme problem med overdrive trailing i spillene.

Men svingarmen fungerer da meget godt :p og den har et eller andet Mac-agtigt over sig, som 960'eren også har.. :o
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#1186
Rart med en tilbagemelding.

Det lader til at både 193p+, 970P og 960BF har den såkaldte Overdrive trailing. 930BF er i en kategori for sig selv.

Føles det værre på 960BF end de to andre?
Brugeravatar
Af xt0m
#1221
Rasmus Larsen skrev:Føles det værre på 960BF end de to andre?
Hmjaerh, jeg synes jo 960/970 viser trailingen ens. Men jeg begriber ikke lige hvorfor 960'eren er SÃ… storslem i forhold til 930'eren - altså lige på det område :o
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#1235
Men jeg begriber ikke lige hvorfor 960'eren er SÃ… storslem i forhold til 930'eren - altså lige på det område
Det kan hænge sammen med en masse tekniske faktorer, nok primært fra producenten side, men sådan er der jo så meget. Det vigtigste er hvert fald, at man håndgribeligt kan påvise, at 930BF stadig er det bedste bud til inkarnerede gamere =)

Beholder du så 930BF?
Brugeravatar
Af xt0m
#1241
Rasmus Larsen skrev:Beholder du så 930BF?
Yup, jeg har to stående side om side :D
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#1274
Så er 970P modtaget og jeg skal prøve at færdiggøre en test hurtigst muligt.

Jeg skal prøve at besvare nogle af de ting, der bliver spurgt om her i tråden, og som xt0m ikke allerede har været omkring. Hvis der er andet, så sig endelig til.
Yup, jeg har to stående side om side
Jaja, blær du dig bare :D ;)
Brugeravatar
Af xt0m
#1275
Rasmus Larsen skrev:Jaja, blær du dig bare :D ;)
Det er da ikk blær :p - blær er et 40" flankeret af et par 32".. :)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#1276
Det er da ikk blær - blær er et 40" flankeret af et par 32"..
:)

Men det har hvert fald været interessant at følge din jagt på de bedst egnede Samsung skærme til spilbrug. Det tror jeg mange har fået en hel del ud af. :)
Brugeravatar
Af hifreak
#1319
Det bliver i hvertfald interessant at læse testen skal også ud at investere i en ny skærm i det nye år :)