Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af GPOSCH
#289449
Rasmus Larsen skrev:
GPOSCH skrev:Jeg fandt lige ud af via en gammel nyhed på jeres .com side at OREO er blevet frigivet til den amerikanske udgave af A1'eren. :-) Hvorfor ikke smide denne nyhed op på den danske side?
Det ser ud til fejl er rettet når det kommer til Netflix og DOLBY VISION.
Vi ved fra erfaring, at det skaber en del forvirring, hvis vi skriver om opdateringer, der på det tidspunkt kun udrulles i andre regioner. Når den europæiske udrulning starter, så kommer det naturligvis også online her på den danske side :)

Jeg lagde dog en tråd op her i forummet: viewtopic.php?f=24&t=46980
Hej Rasmus. Det er bare i orden. :)

Du fik med at, Youtube APPen nu kan afspille HDR?? :)
Brugeravatar
Af GPOSCH
#289594
Torben Rasmussen skrev:Den danske Oreo har i hvert fald ikke fået HDR på Youtube endnu (testet i går).
Det er nok ikke den samme OREO update du har haft i fingrene så. Har du testet OREO på SONY tv udover AF9? Det virker heller ikke på Shield TV med OREO. Men der er flere der bekræfter at HDR i Youtube APPen i OREO på A1E nu virker. Så bliver det spændende om det også kommer til ske for EU modellen, og AF8.

Tjek her..
https://www.avsforum.com/forum/40-oled- ... st57311842
Brugeravatar
Af GPOSCH
#289623
Det kan du ha ret i, men det er sket i forbindelse med Oreo updateringen.
Brugeravatar
Af GPOSCH
#289628
Torben Rasmussen skrev:Det er jo ikke en ren Google-opdatering. Sony pakker alt muligt andet ind i samme opdatering, hvilket du også kan se af changelog på den amerikanske side.
Ja, beklager jeg vælger at kalde den for Oreo opdatering, men hoved punktet i SONY's opdatering er netop OREO opdateringen. Ja jeg er klar over SONY putter alt mulig andet med i pakken. Sjovt de så bare ikke nævner noget som helst om aktiveringen af HDR i Youtube appen, som der jo tydeligvis er sket. I stedet for flueknepperiet, så lad os da være henrykte over, at der endelig er lys for enden af tunnelen når det kommer til HDR i Youtube appen og Android, som burde have virket fra dag et. Jeg vælger at være henrykt og positiv over det. Jeg tænkte jeg ville dele det med jer.. men entusiasmen omkring det virker ikke særlig høj her... :)

Glædelig Jul!
Brugeravatar
Af GPOSCH
#289629
ehm.. nu har lige prøvet at afspille en HDR Youtube klip på min AF8, bare lige for at tjekke, og mindsandten HDR er aktiveret nu. Det må være Youtube appen som er blevet opdateret.... WTF?
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 14