Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#189117
Homie_ skrev:Jeg Elsker mit 55PFL8008, det står knivskarpt efter jeg fik kaliberet det efter jeres tests! Tak!

Kan godt se bort fra at smart tv, ikke er særlig smart på det xD. Dog er seneste update udkommet, hvor Netflix var med. Det virker bare super.


Dog er der en ulempe, kan ikke undvære ambilight nu (B . Der mangler bare noget andre tv'.
Tillykke med din skærm :-)

Ja ambilight faldt jeg også for og er derfor blevet ved Philips.
Af Homie_
#189147
Rasmus Larsen skrev:Hvornår kom opdateringen, som tilføjede Netflix? :)

Tillykke med det nye tv :-)

11 / 7 / 2013 kom den. Her er et link til philips update notes på pfl8008 tv:
http://www.p4c.philips.com/cgi-bin/cpco ... DK&slg=DAN

Også en masse andre forbedringer. Ikke lige fordi jeg forstår de andre updates O_O .
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#189281
Homie_ skrev:
Rasmus Larsen skrev:Hvornår kom opdateringen, som tilføjede Netflix? :)

Tillykke med det nye tv :-)

11 / 7 / 2013 kom den. Her er et link til philips update notes på pfl8008 tv:
http://www.p4c.philips.com/cgi-bin/cpco ... DK&slg=DAN

Også en masse andre forbedringer. Ikke lige fordi jeg forstår de andre updates O_O .
Tak. Den havde jeg misset tidligere i juli, men bedre sent end aldrig :)

http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?suba ... 1374817907
#189993
Jeg har netop fået dette skønne TV på væggen- woooow det er lækkert (B

MEN, det vil bare ikke tilslutte sig mit trådløse netværk, har prøvet både det ene og andet, nogen der evt. har samme problem?

Hvordan kalibrerer jeg nemmest? Har aldrig prøvet det før O_O Og er det overhovedet nødvendigt?

Jeg tror der går noget tid før jeg er helt dus med det, men kan jo nærmest bare glo på det som et helt maleri :p

På forhånd tak :D
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#189994
Du kan indstille det efter anvisningerne i testen. Der er en hel tabel, der beskriver havd du skal justere.
Af LCDman
#190872
Rasmus Larsen skrev:Der er ingen SD-kortlæser i, nej.
OK, tak
Af Jannie77
#190904
Jeg har hentet Netflix app'en ved at søge på tv'et og tilføjet app'en. Men når jeg skal skrive email samt adgangskode til Netflix virker tastaturet ikke??? Hvad gør jeg???
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#190905
Jannie77 skrev:Jeg har hentet Netflix app'en ved at søge på tv'et og tilføjet app'en. Men når jeg skal skrive email samt adgangskode til Netflix virker tastaturet ikke??? Hvad gør jeg???
Tastaturet oppe på selve tv-skærmen eller tastaturet via Philips MyRemote-app? Tastaturet i app'en virker ikke i de andre apps, så jeg tror heller ikke den virker i Netflix-app'en.

Tastaturet på selve skærmen burde du kunne styre med piletasterne på fjernbetjeningen :-)
#191031
Halløj!

Har et mindre problem, tænker om det kan være noget software or so på tv'et.
Problemet er at når jeg ikke har brugt min fjernbetjening i, lad os sige 15min og vil skrue ned eller op for lyden. I stedet for at skrue op, så skifter den kanal på volume knappen. Har også prøvet når jeg trykkede på den røde knap, at den så skiftede kanal.
Det skal lige siges, at det ikke er hver gang.

Har også lige et spørgsmål. Tv'et siger at den har en kanal opdatering, og opdateringen vil blive tilføjet næste gang det bliver sat på standby. Hvordan sætter jeg tv'et på standby? :D
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#191036
Standby er når du slukker TVet med remoten.