Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#186609
Jeg mener Pana kommer med en model over VT.
En der hedder TXP60ZT. Jeg har set den live selv, og blev meget imponeret.
Den er noget af det bedste jeg har set med tanke på sortniveau og kontrast. Men den kommer kun i 60".
Men så er det jo ikke sikkert den kommer til europa. (B
Af bobske
#186629
Torben Rasmussen skrev:Kuro har da også massive afskrivninger. Jeg gav 17.000 kr for min model for 3-4 år siden og den er vel 3-4000 kr værd i dag. Køb ikke elektroniske dimser i den tro, at de kan holde prisen. Det øjeblik du modtager dem er de 10% mindre værd.
Investeringskøb var nok ikke rigtigt ordvalg, da der selvfølgelig vil være en vis afskrivning på alt elektronik. Jeg mener bare at hvis det ikke var Kuro topmodellen du havde, så havde du fået måske max 500kr ud af TV'et i dag. Så selvom topmodeller (og her reference model) generelt er dyrere, så er der mere return value set i et længere perspektiv.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#186631
bobske skrev:Investeringskøb var nok ikke rigtigt ordvalg, da der selvfølgelig vil være en vis afskrivning på alt elektronik. Jeg mener bare at hvis det ikke var Kuro topmodellen du havde, så havde du fået måske max 500kr ud af TV'et i dag. Så selvom topmodeller (og her reference model) generelt er dyrere, så er der mere return value set i et længere perspektiv.
Du giver nok også tilsvarende mindre for non-referenceskærmen, så jeg tror det går lige op.
Af Insignia
#186636
Rasmus Larsen skrev:
Insignia skrev:Hei har selv 55VT60 og har hatt den nå i ca 1 uke. Jeg er strålende fornøyd med tvn. Jeg benytter meg av THX insillingen og har ikke gjort noen forandringer i den. Retention er et IKKE problem på min skjerm. Har hatt 3 PDP paneler fra Samsung som hadde et stort problem med dette. Viftene(blåsere)hører jeg når jeg står intill tvn, men er ikke noe problem når man sitter å ser på tv."BUZZ" er heller ikke noe stort problem. Det er jo mulig å fremprovokere dette med å slå av lyden og sette på lyser bilder, så hører man støyet. Men dette er ikke noe problem når man ser på tv i det daglige. Jeg kan ikke si noe annet en at jeg er superfornøyd med denne tvn. Har hatt nå Samsung sin toppmodell fra 2011 i LED og er glad for at jeg nå endelig har fått tilbake Plasma og da Pana sin. En fantastisk flott tv. Kun 1 minus med denne. Det er strømkontakten som gjør at man ikke kan henge tvn. helt flatt intill veggen da denne stikk stikker ut ca 2 cmtr.Men i følge Pana så må tvn henge litt utfra veggen grunnet varmen panelet utvikler.Takk for testen Rasmus-denne har jeg ventet på lenge;)
Tak for tilbagemeldingen. Det er godt at høre, at du er tilfreds.

Må jeg opfordre til at du også lægger dit indlæg inde under vores brugeranmeldelser? :) Så forsvinder det ikke her i debattråden.
http://www.flatpanels.dk/flatforum/viewforum.php?f=10
Da håper jeg at jeg har gjort det korrekt med at jeg har laget et inlegg i brugeranmeldelser
#186642
chico skrev:Sidder strømstikket på det tykkeste sted på bagsiden så tykkelsen reelt er 5 + 2 cm med det flade strømstik?
Dessverre så sitter strømstikket slik at den totale tykkelse blir ca 2 cmtr. ekstra utifra veggen.
Dette er fordi PDP panelet og elektronikken bak utvikler mye varme, og Pana mener da at det må være minst 7 cmtr. ifra bakveggen og frem til tvn. Jeg bruker et veggfeste som bygger 8mm utifra veggen, og der følger det med noen avstandstykker på 25mm.
Passer perfekt for å henge opp tvn på veggen. Siden strøstikker bygger ut ca 2 cmtr, så blir det teknisk ikke mulig å få den helt tett intill veggen.
Men det dette veggfeste så blir det ganske bra.
https://www.elfaelektronikk.no/elfa3~no ... &toc=20601
#186684
Siden selve tvn er 5 cmtr. tykk og avstandstykket er ca 2,5 cmtr, så vill jeg tru det er totalt ca 7,5-8 cmtr.Har man en stor vegg så er ikke det noe stort problem. Men klart det aller fineste er hvis man kunne ha montert helt inntill veggen
Af PSSO
#186768
Citat fra testen: "Panasonic tilbyder også en app kaldet Viera remote2 til Apples iOS-enheder (den nye version er ikke tilgængelig på Android, WP eller Blackberry)"

Den nye app findes også til Android - se http://panasonic.jp/support/global/cs/t ... index.html

og kan downloades fra Google Play
#186787
jeg er ved at indstille mit tv efter de indstillinger i anbefaler, men der er nogle af dem jeg ikke kan finde i appen:

billedprofil: Professionel 1 hvor finder jeg den?
Color remaster
Panel luminance setting se overfor? Hvad skal den stå på?
Gamma
16:9 overscan

På forhånd Tak

Nogen som har nogle gode lyd indstillinger?