Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af HMS
#357936
Hej.
Mit LG C2 tæller ned fra 3 minutter hver gang jeg tænder det. Der er er ingen timer sat til nogen steder.
Ser flow tv via norlys app og ATV.

Meddelelse kommer øverst højre side af skærm.

Nogen der har et bud ?
Vedhæftede filer
IMG_6432.jpeg
IMG_6432.jpeg (259.05 KiB) Vist 1338 gange
Senest rettet af HMS 5. apr 2024, 08:25, rettet i alt 3 gange.
Brugeravatar
Af HMS
#357938
Hej.
Har prøvet det også.

Det er noget andet der er galt. Har også chekket mit Apple TV , for at se om der er noget der med timer.
Af lkodk
#357941
Det ligner ikke noget der kommer fra tv'et.
Det siger jeg mest fordi, fjernbtjeningen til C2 ikke har en berøringsflade som meddelelsen beskriver.
Og hvis det var en tv timer, så ville der stå noget med at det slukker. Men beskeden er at afspilning stopper.

Det ligner heller ikke noget fra selve AppleTV'et. Jeg har ihvertfald aldrig set sådan en besked, men det kan selvfølgelig være, at man kan sætte en timer på ATV jeg ikke har bemærket.

Men jeg hælder mest til at det er en indstilling norlys app'en. Jeg kender den ikke, men prøv at se, om der er et sted du kan ændre indstillinger i app'en, eller via browser.
Nogle streaming tjenester har flere indstillinger via browser, som også påvirker hvordan app'en reagerer.
Brugeravatar
Af HMS
#357944
Jeg vil prøve at se om der findes noget på norlys.

Lidt irriterende er det.


Umiddelbart er jeg mere tilbøjelig til at det er noget fra ATV.

Men jeg har ingen timer sat til her.

Måske noget vedr. fjernbetjeningen, som ikke kan ændres.
Af lunddal
#357948
Det er ikke ATV'et selv. Det er hverken Apples systemskrift eller -design.

Det ligner til gengæld den skrifttype, Norlys bruger.

Har du forsøgt at slette og geninstallere app'en?
Af HrJensen1
#357952
Det er ikke tv'et som skriver det. Min Allente app på Chromecast kommer med samme besked efter 3 timers brug. Vil tro at det er noget som de ligger ind, for at belaste deres servere mindst muligt, hvis nogen bare har det til at køre konstant i 24 timers drift, uden at se på det