Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#357849
Hej kære alle. Jeg er lige flyttet og har fået min morfars gamle Samsung TV - men det driller. Da jeg først fik sat strøm til, med et 8-tals strøm kabel, lyste det op og virkede umiddelbart fint, men efter jeg indsatte en chromecast via. hdmi-stik, kunne TV-et kun starte, vise start display og derefter genstarte.

Nu sidder jeg med det problem, at mit TV konstant genstarter i loop, og fjernbetjeningen eller knapperne ikke respondere med skærmen. TV-et starter op, viser “Samsung Smart TV” og herefter en lille kasse i venstre hjørne der siger “HDMI1/DVI” og igen genstarter.

Jeg er usikker på om det er kablet som ikke er lavet til mit TV, eller om det simpelthen bare er gået i stykker i flyttevognen :((. Model er UE40D5725RS eller UE40D5725RSXXE.

Er der nogen der kan hjælpe med at finde problemet? Tusind tak
#357961
Jeg siger ikke meget, mener det er et tv fra 2011, er ej så stærk i det måske for gammelt til at cromecaste , men lad være med at ofre mange basser på det tv, du kan købe et 40" til 400 kr I den blå avis.
#357978
Kører du med strøm til Chromecast fra fjernsynet eller har du en omformer 220V->5V på? Hvis Chromecast trækker strøm ud af tv, kan det sagtens risikere at være mere end tv kan leverer, og derfor genstarter