Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#357972
capi skrev: 6. apr 2024, 10:45 Så hopper jeg også på og køber et, med min Sonos Arc, så kan det sgu ikke gå helt galt.:-)

Tænker ikke du bliver skuffet O_O

Jeg har lidt problemer med min sonos playbase.. lyden virker super fint på TV, jeg har dog ikke fundet indstillingen så jeg kan bruge min Apple TV fjernbetjening til at skrue op og ned for Sonos, så det kan jeg pt kun fra Sonos appen..

Igen hurtig anmeldelse -
Flot og skarpt billede , Dybe og flotte farver.
Var meget nervøs for lysstyrken da den ikke har gode anmeldelser på det område, men der er jeg meget posetiv, mit det står i en stue med en stor dobbeltdør til have og 2 store Velux vinduer og har ingen problemer med lysstyrken overhovedet. (Se billedet ved højlys dag)
Er også posetiv ved genskær, på mit gamle 82” gik lyset fra lamper meget i skærmen det er virkeligt blevet bedere på det nye

Skal ikke samlingens med OLED, 8k osv men har samme holdning som lyd og billede anmeldelse at du virkelig får meget TV for pengene :p

TV er flot i design og stilrent
Fjernbetjening er dog “billig” klodset (glad for jeg kun bruger min Apple TV fjernbetjening)

(man bliver nød til at kalibrere det)
Vedhæftede filer
image.jpg
image.jpg (2.61 MiB) Vist 540 gange
#357974
Tillykke med dit nye TCL.

Det 745 ser rigtig godt ud og klæ'r væggen flot.

Dejligt at du føler du får "meget for pengene". Især i disse år, hvor alt stiger i pris.

Håber du forbliver tilfreds i det lange løb.

Tak for tilbagemelding og held & lykke.