Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af MartinMC
#356764
Mine forældre skal have nyt tv (65 år). 55" vil de have.
Min far har kigget på LG da han godt kan lide deres fjernbetjening med man peger.
Budget omkring 12.000 kr.
Har kigget i købsanbefalinger. Indenfor budget kan jeg se C2, C3 og G2. Hvilket er bedst af de tre ? Eller er der andet de skal overveje i stedet ?
Af jkn789
#356766
Hvis det skal hænge på væggen, ville jeg vælge G2 af de 3, det stikker kun 2 centimeter ud fra væggen, de 2 andre stikker Ca 7 - 8 cm ud.
forskellen mellem C2 og C3 er ikke særlig stor.
du kan læse testen af alle 3 her på siden.
og G2 Fås faktisk til 12990 i 65 tommer som jeg vil anbefale i stedet for 55 tommer,
hvis de sidder Ca 2 til 3 meter fra skærmen, er 65 tommer den rigtige størrelse. Og efter en uge vil jeg garanterer at de ikke vil fortryde et 65.
lige nu er G2 det bedste tv til omkring 12000
men der kommer flere tilbud i løbet af de næste tre fire måneder, når restlager skal væk.
Af Supergris
#356783
Jeg støtter jkn i hans syn på sagen.
Som en god søn, kunne du måske prøve at overtale dem til en større skærm, da min erfaring fortæller mig, det ofte beror på uvidenhed og konservatisme, som rækker tilbage fra den tid, hvor et fjernsyn var radikalt anderledes, end hvad det er i dag...
Jeg vil endda gå så langt som til at sige, de ikke blot IKKE vil fortryde, men takke dig for at være så ihærdig med din salgstale...
Øjnene bliver jo sjældent bedre med tiden, og det bliver så meget FEDERE at se en film! :)

Et LG G2 kommer med et vægophæng, som gør, det hænger rigtig flot på væggen, så sådan et i 65" er også det, jeg vil anbefale, som det ser ud lige nu.
Jeg er sikker på, de vil blive glade, når først det er oppe at hænge.
Af MartinMC
#356811
De er ikke til at rokke angående størrelsen. Vi var ude at kigge på det i går, men nu var der uheldigvis ikke tilbud mere på G2. Er der tilsvarende fjernsyn? Eller må vi vente på tilbud igen ?

I går kostede 65" 13.000 kr og 55" var 500 kr dyrere 😅
Af jkn789
#356826
tv ser altid store ud når man går rundt og kigger.
jeg vil foreslå dig at købe et 65 tommer G2, med retur ret. Og hænge op hos dine forældre i en uge. Og så spørge om det stadig er for stort.
og brug indstillinger for tvet fra testen her på siden