Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Jami
#356203
Jeg har lige købt mig et Samsung 65qn90b, og det viser super billede ved programmer hvor det ikke går for stærkt.
Men når det kommer til sport, så er bolden ved bl.a. håndbold og tennis ikke flydende.
Jeg har prøvet både ved flow TV og ved indbygget nordlys app.
Billedet på tv’et er indstillet til Filmmode, hvilket jeg har læst mig til er tættest på perfekt kalibrering.
Håber der hjælp at hente her👍👍
#356216
Burde ikke være et problem, slet ikke med flow tv.
Prøv at slå Auto Motion Plus fra
under indstillinger.
Jeg ser ingen hakken på mit Samsung hverken ved streaming eller flow, dog er der nogle personer som er særlige følsomme overfor "hakken" men som sagt prøv at slå Motion fra.
#356302
George1 skrev: 6. jan 2024, 13:11 Burde ikke være et problem, slet ikke med flow tv.
Prøv at slå Auto Motion Plus fra
under indstillinger.
Jeg ser ingen hakken på mit Samsung hverken ved streaming eller flow, dog er der nogle personer som er særlige følsomme overfor "hakken" men som sagt prøv at slå Motion fra.
Tak for svar. Tror måske det hjalp. Måske jeg er en af de personer du skriver om :D
Af bleX
#356338
Har selv en 50QN90B

Jeg kører sport fra Allente appen. Jeg føler ikke det hakker.

Min erfaring er at det som regel (læs: næsten altid) er appen der går det til at hakke


Men når det os hakker på flow, ja så er det mystisk . Især fordi der er et 100Hz tv med rigtig god processor