Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#355166
Hej
Jeg blev overmandet i går aftes af en besparelse på godt 14.000 på ovenstående TV fra LG. Men tænker på om man kan forvente at prisen kommer yderligere ned. Har givet 18.999 kr i Elgiganten. Det erstatter vores gamle LG 60LB870 V.

På forhånd tak
#355180
LG har begrænset levering på deres modeller til det danske marked i år, hvilket er årsagen til at de ikke konkurrerer med Samsung på prisen på S90C, samt at LG G3 mere eller mindre ikke er sat ned, hos dem der har lager af den, men at man derimod har smidt G2 på tilbud i stedet.

Så mit umiddelbare bud vil være nej, jeg tror ikke vi skal forvente at se C3 billigere i 2023, om det kommer længere ned engang i april, maj, juni?
Det er ikke til at spå om, hvis LG får væsentligt øget deres produktion fordi de taber markedsandele på units, så er det da ikke utænkeligt, men så skal man jo spørge sig selv, om et par tusinde kroner, er potentielt 5-6 måneders ventetid værd.
#355186
Hvis man går efter af opgradere fra LG C3 til LG G3 udgave - Ja det er kun LG G3 55" og LG G3 65" der er sat ned hos El Salg. Så hvis man er ude efter en 65" kan man godt lave ét godt køb. Vi kan nok først hen i foråret når de nye LG modeller bliver frigjort til salg før prisen går ned på 77"
#355205
Jeg går fra et gammelt LCD LG TV vel 6 - 7 år på bagen. 60" til 77" vi ser en del film og serier. Jeg overvejede kort et G3 i 65" men vil hellere have de ekstra 12" og C3 virker iflg anmeldelserne som et godt TV. Vil jo være en kæmpe opgradering for mig :)