Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#353392
Jeg har to problemer med 9.000Kr for 65" LG CS'er der er en lidt skrabet mellemklasse model.

1) du kan få en topmodel Samsung S95B for 11.000Kr
2) lige i år, har vi set den vel nok største panelforbedring inden for OLED de sidste 13 år - MLA OLED. Ved godt de er dyre lige nu, men MLA forventes at komme i flere og flere modeller. Personligt venter jeg lige et år mere.
#353777
Jeg har et LG OLED65B6V fra 2017. Det har burn-in fra undertekster, så jeg har overvejet det samme CS som OP.
Er burn-in et overstået problem i dag, eller kan man forvente at CS også får burn-in?
Jeg er ellers meget glad for billedkvaliteten når jeg afspiller indhold fra en harddisk via usb. Lyd går fra tv via optisk til surround anlæg. Dog er der efterhånden en del indhold det ikke kan afspille (DV og HDR+).
Er CS bedre end B6V, til mit behov?
Browseren i B6V fungerer ikke på visse websider. Jeg kan dog "caste" fra an android-mobil til tv'et (men jeg har en iPhone som ikke kan caste til tv'et). Er browseren i CS bedre end B6V? Kan jeg caste fra iPhone til CS?
#353779
Du kan normalt få en god deal på vægbeslag hvis du køber det sammen med tv,
Et godt vægbeslag koster mellem et par hundrede kroner til omkring 1000 kroner. Og dyrere hvis det skal kunne Hives ud fra væggen eller drejes.
der findes et utal af muligheder og kvaliteter.
jeg har selv brugt dette. https://www.av-connection.dk/?PGr=15194 ... zcQAvD_BwE