Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Alfeboy
#28660
Hej

Er der nogen der har nogen erfaring med den TV
Vil da gerne vide om der er analog tuner, kan ikke rigtig se det står på spec ?
Latops.dk

Den skulle gerne bruges til medie center, TV, DVD og tegnefilm (en del) og kan godt stå i de menuer nogle timer, så ved ikke helt med plasma, og burnins.?

så hvis der er nogle der har tv'et eller kender det vil jeg da gerne lige høre om det :)
Af Peter S
#28748
Sidder pt. 3m fra 46" udgaven der står og kører med analogt signal, så jov der er analog tuner og den håndterer det faktisk rigtigt godt, køber dog alligevel nok en dvb-c tuner til den (forslag?).
Har kun lige fået skærmen tidligere i dag, så har ikke brugt den så meget endnu, men er vild med designet, skærmen er bl.a. væsentlig tyndere end andre, og indtil videre er jeg godt tilfreds med billedet.

spørg bare løs
Af Alfeboy
#28758
hejsa Peter S

Det lyder rigtigt godt med den analog tuner, håber jeg kan få konen overtalt til digital på Yousee, men tar nok et stykke tid *g* Hvordan vender stikkene på bagsiden ? de er vel vendt ned, når den er så tynd, der er jo ik ligefrem mange fotos af den, en skam de kun viser fronten.
Hvor har du købt den henne, har kigget rundt, men der er ikke mange steder hvor jeg har set de har dem. ?
Af meyer
#28816
Har du fået Lcden op at kører hvordan er billedet efter du har set på det i et par dage. Er du stadig tilfreds med Sharpen hvordan er den sorte farve etc.
Håber du vil komme med noget feedback på lcden, står nemlig og regner med at købe sådan en nu her, så er det rart at hører fra en der har erfaringen med den...
O_O
Af Peter S
#28836
Ja stikkene vender nedad, derudover er der lidt stik i højre side af skærmen (set forfra), bl.a. 1 hdmi, de vender ud mod kantan.
Har købt den fra tyskland, my-solution.de, gik fint men fragten tog ret lang tid pga. jul og nytår kom i vejen.
Online fra danmark er det vist latops.dk du skal have fat i, alm. butikker bliver den nok meget svær at finde i.

Har ikke fået brugt den så meget endnu, er stadig tilfreds, men har ikke noget andet fladskærmstv at sammenligne med.