Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af George1
#352546
Næ synes ej om test af budget da det efter min mening vil udvande flatpanels, lad andre om at teste budget tv, at teste mellemklasse og high tv giver mest mening hvis flatpanels ønsker at bevare stilen.
Af PeterD
#352549
George1 skrev: 15. jul 2023, 20:42 Næ synes ej om test af budget da det efter min mening vil udvande flatpanels, lad andre om at teste budget tv, at teste mellemklasse og high tv giver mest mening hvis flatpanels ønsker at bevare stilen.
Men få tester jo så godt som FP..

Tjo..Gode LCD og OLED er jo også nede i et prisleje på 5-6000 kr hvor mange KAN være med (også hvis man lægger penge til side hver måned) i 6-7 måneder.

Kan godt være at med MiniLED det stadig ikke lige er "Hvermandseje" de første par mange måneder. Men jo flere som byder ind, jo hårdere konkurrence og deraf måske faldende priser.
Af Beckham
#352553
Nu er FP vel et site som primært køres på frivillig basis? Ergo kan de jo ikke tage alt ind. Og i så fald kan jeg da godt forstå at man som entusiast bag sitet interesserer sig mest for high end modellerne.
Af George1
#352556
Mellemklasse og high bliver testet på flatpanels og efterhånden er priserne så langt nede på disse modeller, at de fleste kan være med, på dette site ville det ikke give meget mening at teste budget da det ville udvande stilen på dette site, tror de fleste herinde ville blive træt af at der blev testet mange budget skærme fremfor mellemklasse og high skærme, der er andre der tester de billigere budget skærme.
Af PeterD
#352557
..mem der er jo stadig folk der efterspørger test af Samsung, Sony, Panasonic, LG, TCL's budgetmodeller. Også i 32". Så må vi bare skrive at de skal bruge et par +1000 kr mere og købe en større skærm, selvom de måske ikke har plads og ommøblere stuen.
Af Supergris
#352661
Det er min overbevisning, at folk der køber TV i den nedre prisklasse sjældent bruger tid på at læse en test af deres kommende TV.
Jeg forestiller mig, de ofte bliver fundet ved at kigge tilbudsavisen igennem for de forskellige kæder, og så vælge det TV der tiltaler dem mest, hvor parametre som pris og mærke er afgørende...
Af hunden
#352673
Nu er det hjemme i min stue et tv skal stå.
En test kan sikkert være en god ting ,men .