Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af PeterD
#352588
Ja. Det er godt at de opper sig, nu når nogle konkurrenter betyder at røre på sig i segmentet, hvis de for lov til at komme ud i butikkerne
Af henrik.jensen
#352590
Hej Mads,
Du kunne måske overveje sådan en her til 4400,- lidt over budget, men du kan måske købe det billigere af ham.

65” mini LED fra TCL 2021 model. Den har Android TV og der medfølger en soundbar du kan videresælge hvis ikke du har behov for den og så bliver TVet endnu billigere.

Og ellers vil jeg sige at når budgettet er lidt stramt så marketplace på face, DBA eller udstillings modeller fra nogle af butikkerne.

Personligt ville jeg gå efter minimum 100hz (120/144) og også gerne QLED, mini LED eller OLED alt efter hvor det skulle stå.
Af PeterD
#352591
henrik.jensen skrev: 19. jul 2023, 14:19 Hej Mads,
Du kunne måske overveje sådan en her til 4400,- lidt over budget, men du kan måske købe det billigere af ham.

65” mini LED fra TCL 2021 model. Den har Android TV og der medfølger en soundbar du kan videresælge hvis ikke du har behov for den og så bliver TVet endnu billigere.

Og ellers vil jeg sige at når budgettet er lidt stramt så marketplace på face, DBA eller udstillings modeller fra nogle af butikkerne.

Personligt ville jeg gå efter minimum 100hz (120/144) og også gerne QLED, mini LED eller OLED alt efter hvor det skulle stå.
Hvor er linket ?


For der er vel et link? O-O
Af henrik.jensen
#352592
Det må du undskylde, ved ikke hvorfor den ikke tog linket med, det var i teksten før jeg uploaded den 🤷‍♂️

Hvis du under Facebook marketplace skriver TCL, så hedder den TCL C825.

Men der er masser af gode TV på dba og marketplace, dog ikke så mange mini LED, derfor syntes jeg at den der så lidt god ud.