Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Kallespears
#327505
VILLAFOREVER skrev: 24. feb 2021, 15:28 Der er nu kommet en ny software opdatering til mit 55XH9005, som jeg nu er ved at installere.
Lad os se om der er nogle der får løst sine problemer.
Mit lyd problem forsvandt, da jeg ændrede min indstilling som Aero47 foreslog.
Den har mit TV ligeledes installeret.
Version: 6.0644

Fordele og forbedringer
Løser et problem med manglende lyd fra TV-kanaler, når du tænder TV'et eller skifter kanal
Løser et problem med, at TV'et pludselig tændes, når Bluetooth-enheder prøvede at oprette forbindelse til TV'et, mens fjernbetjeningen var slukket
Løser et problem med manglende lyd fra en bestemt soundbar tilsluttet via HDMI eARC efter AC-nulstilling
Løser et problem i Holland, hvor det ikke var muligt at skifte kanal ved hjælp af knapperne CH+/- på fjernbetjeningen eller det numeriske tastatur, når tekst-TV er startet
Forhindrer uventede, periodiske skærmblink, der kan forekomme, når du ser bestemt indhold
Opdateret kanalsortering (gælder kun for Kroatien)
Af bulk
#327527
Kallespears skrev: 24. feb 2021, 18:47
VILLAFOREVER skrev: 24. feb 2021, 15:28 Der er nu kommet en ny software opdatering til mit 55XH9005, som jeg nu er ved at installere.
Lad os se om der er nogle der får løst sine problemer.
Mit lyd problem forsvandt, da jeg ændrede min indstilling som Aero47 foreslog.
Den har mit TV ligeledes installeret.
Version: 6.0644

Fordele og forbedringer
Løser et problem med manglende lyd fra TV-kanaler, når du tænder TV'et eller skifter kanal
Løser et problem med, at TV'et pludselig tændes, når Bluetooth-enheder prøvede at oprette forbindelse til TV'et, mens fjernbetjeningen var slukket
Løser et problem med manglende lyd fra en bestemt soundbar tilsluttet via HDMI eARC efter AC-nulstilling
Løser et problem i Holland, hvor det ikke var muligt at skifte kanal ved hjælp af knapperne CH+/- på fjernbetjeningen eller det numeriske tastatur, når tekst-TV er startet
Forhindrer uventede, periodiske skærmblink, der kan forekomme, når du ser bestemt indhold
Opdateret kanalsortering (gælder kun for Kroatien)
Kallespears du mener vel v6.0466 ? det er ihvertfald den nyeste der kom kom igår den 24/2